APLIKÁCIA NISSANCONNECT SERVICES

Vyberte si telefón a nastúpte do svojho auta! Ak chcete začať používať svoje prepojené služby, postupujte podľa týchto jednoduchých krokov.

 

APLIKÁCIA NISSANCONNECT SERVICES

Vyberte si telefón a nastúpte do svojho auta! Ak chcete začať používať svoje prepojené služby, postupujte podľa týchto jednoduchých krokov.

 

APLIKÁCIA NISSANCONNECT SERVICES

Vyberte si telefón a nastúpte do svojho auta! Ak chcete začať používať svoje prepojené služby, postupujte podľa týchto jednoduchých krokov.

Krok č. 1

Stiahnutie

 

Stiahnite si aplikáciu NissanConnect Services do svojho smartfónu ako akúkoľvek inú aplikáciu z App Store alebo Google Play Store.

 

Stiahnite si aplikáciu z Apple Store

Stiahnite si aplikáciu z Google Play Store.

Krok č. 2

Prihlásenie alebo registrácia

 

V aplikácii NissanConnect si vytvorte konto alebo sa prihláste, ak už máte účet vytvorený.

 

Krok č. 3

V aplikácii zadajte identifikačné číslo vozidla (VIN).

 

17-miestne VIN číslo nájdete na vašom osvedčení o evidencii vozidla alebo na vonkajšej strane vášho auta, na rohu palubnej dosky, ktorý sa dotýka čelného skla na strane vodiča vášho vozidla. V modeli X-Trail ho nájdete v ráme dverí vodiča.

 

Krok č. 4

Získajte kód na spárovanie s vozidlom z palubnej obrazovky

 

Pre Ariya, Qashqai (vyrobený od júna 2022) a Nový X-Trail: Zapnite systém infozábavy a na domovskej stránke vyberte: Widget všetky aplikácie > NissanConnect Services > Informačné kanály > Informácie o účte > Kód na spárovanie s vozidlom. Ak sa priečinok „Informácie o účte“ nezobrazí, prejdite na „Upraviť zoznam kanálov“ a zvoľte možnosť „Áno“. Potom choďte naspäť na stránku „Informácie o účte“.
Pre Juke, Leaf, Qashqai (vyrobený od júna 2022), X-Trail a Navara: Zapnite systém infozábavy a na domovskej stránke vyberte: Informácie > NissanConnect Services > Informačné kanály > Informácie o účte > Kód na spárovanie s vozidlom. Ak sa priečinok „Informácie o účte“ nezobrazí, prejdite na „Upraviť zoznam kanálov“ a zvoľte možnosť „Áno“. Potom choďte naspäť na stránku „Informácie o účte“.

 

Krok č. 5

Do aplikácie zadajte váš kód na spárovanie s vozidlom.

 

Vráťte sa do aplikácie a zadajte kód na spárovanie s vozidlom. Potvrdí, že vaše služby sú aktivované. Po dokončení môžete ísť. Želáme príjemnú prepojenú jazdu!

 

Potrebujete pomoc?

Potrebujete pomoc?

Potrebujete pomoc?

Nissan call center

Ozvite sa nám

Kedykoľvek nás kontaktuje na čísle 080 011 2020, napíšte nám správu na našej stránke alebo jednoducho vyplňte kontaktný formulár, ak chcete dostať odpoveď prostredníctvom e-mailu.

Odpovede na všetky vaše otázky

Odpovede na všetky vaše otázky

Odpovede na všetky vaše otázky


Nezabudnite, že aktivácia služieb môže trvať až 24 hodín.