Všetky otázky a odpovede uvedené nižšie sa týkajú prepojených služieb prostredníctvom informačného a zábavného systému NissanConnect a aplikácie NissanConnect Services.
ÚČET
REGISTRÁCIA A VYTVORENIE ÚČTU
Čo môžem urobiť, ak si nemôžem vytvoriť používateľský účet?
Ak sa počas registrácie vyskytnú nejaké problémy, postupujte podľa nižšie uvedeného kontrolného zoznamu:
- Máte už vytvorený používateľský účet NissanConnect Services? Ak áno, nemôžete sa znova zaregistrovať pomocou rovnakej e-mailovej adresy. Aby ste získali nové heslo a opätovne sa prihlásili, stačí kliknúť na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“.
- Napísali ste svoju e-mailovú adresu správne? (Skontrolujte, či v nej nemáte medzery alebo či v nej nechýba písmeno.)
- Vyplnili ste všetky políčka?
- Zadali ste správne heslo?
Ak problémy pretrvávajú, môže to byť spôsobené tým, že vozidlo je zaregistrované na predchádzajúceho používateľa – zákaznícky servis vám s tým môže pomôcť, kontaktujte ich tu. (Uistite sa, že je „tu“ odkaz na telefónne číslo call centra.)
Čo mám robiť, ak nedostanem potvrdzujúci e-mail?
O pár minút po vytvorení účtu dostanete do svojej schránky potvrdzujúci e-mail.
Uistite sa, že ste zadali správnu e-mailovú adresu.
Ak sa nenachádza vo vašej doručenej pošte, skontrolujte ostatné priečinky (napr. priečinok so spamom.)
Ak to nepomôže, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na čísle 080 011 2020 alebo kliknite na tento odkaz a odošlite kontaktný formulár, alebo začnite chat {{odkaz na kontaktný formulár na webovej stránke}}
Prečo aplikácia neakceptuje moje identifikačné číslo vozidla (VIN)?
Prostredníctvom webovej stránky skontrolujte, či je vaše vozidlo kompatibilné s touto aplikáciou.
Skontrolujte tiež, či ste zadali veľké písmená VIN čísla a či ste nezadali „0“ (číslo) namiesto „O“ (písmeno) alebo naopak.
Uistite sa tiež, že v ňom nie sú žiadne medzery ani symboly, pretože tieto aplikácia rozpozná.
Kde nájdem svoj {{kód na spárovanie}}?
Váš {{kód na spárovanie}} nájdete po zapnutí systému infozábavy a výberom na domovskej stránke;
{{Info > NissanConnect Services > Informačné kanály > Informácie o účte > Kód na spárovanie s vozidlom.}}
Ak sa priečinok „Informácie o účte“ vo vašom vozidle nezobrazuje, budete musieť „Aktualizovať zoznam kanálov“.
Urobíte to tak, že v navigačnom systéme budete nasledovať túto cestu: {{Nastavenia > NissanConnect Services > Nastavenia informačného kanála > Upraviť kanál > Aktualizovať zoznam kanálov > Áno.}}
Po prechode späť na Informácie o účte by sa mal zobraziť váš {{kód na spárovanie}}.
Budem musieť byť vo svojom vozidle na aktiváciu týchto služieb?
Áno, na dokončenie procesu párovania budete musieť byť vo svojom vozidle.
Kde môžem získať pomoc/pokyny na použitie?
Ďalšie informácie o službách NissanConnect Services nájdete na:
- Na nasledujúcej webovej stránke nájdete všeobecné informácie o službách NissanConnect Services {{odkaz na stránku procesu párovania}}
Môj {{kód na spárovanie}} sa nezobrazuje, čo môžem urobiť?
Ak sa priečinok „Informácie o účte“ vo vašom vozidle nezobrazuje, budete musieť „Aktualizovať zoznam kanálov“.
Urobíte to tak, že v navigačnom systéme budete nasledovať túto cestu: {{Nastavenia > NissanConnect Services > Informačný kanál > Upraviť kanál > Aktualizovať zoznam kanálov > Áno.}}
Teraz by sa mal zobraziť váš {{kód na spárovanie}}.
Ako si prostredníctvom aplikácie NissanConnect Services vytvorím používateľský účet?
Používateľský účet si môžete vytvoriť priamo z aplikácie NissanConnect Services.
Stiahnite si aplikáciu z App Store alebo Google Play Store. Prevedieme vás procesom vytvorenia účtu. {pridať odkazy do príslušných obchodov s aplikáciami}
Bude moje prihlásenie You+Nissan fungovať v aplikácii?
Účet You+Nissan nie je kompatibilný s aplikáciou NissanConnect Services. Nezabudnite si vytvoriť účet priamo v aplikácii, aby ste mohli používať svoje pripojené služby.
Môžem si vytvoriť používateľský účet pomocou svojho systému infozábavy?
Nie, pomocou vášho systému infozábavy si nemôžete vytvoriť používateľský účet.
Neprišiel mi potvrdzujúci e-mail. Čo môžem urobiť?
O pár minút po vytvorení účtu dostanete do svojej schránky potvrdzujúci e-mail.
Uistite sa, že ste zadali správnu e-mailovú adresu.
Ak sa nenachádza vo vašej doručenej pošte, skontrolujte ostatné priečinky (napr. priečinok so spamom.)
Ak to nepomôže, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na čísle {{telefónne číslo call centra}} alebo kliknite na tento odkaz a odošlite kontaktný formulár, alebo začnite chat {{odkaz na kontaktný formulár na webovej stránke}}.
Pri pokuse o registráciu sa mi stále zobrazuje chybové hlásenie, prečo?
Existuje niekoľko možností, vaše vozidlo môže byť zaregistrované na iný účet. Je možné, že váš e-mail už bol zaregistrovaný. Je tiež možné, že vaše heslo nie je správne.
Ak máte problém, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na čísle {{telefónne číslo call centra}} alebo kliknite na tento odkaz a odošlite kontaktný formulár, alebo začnite chat {{odkaz na kontaktný formulár na webovej stránke}}.
Musím sa pri registrácii pripojiť k bluetooth?
Pri registrácii vozidla sa nemusíte pripájať k bluetooth.
Na registráciu a spárovanie vozidla budete potrebovať:
- svoj smartfón s dobrou mobilnou sieťou
- byť vo svojom vozidle a uistiť sa, že je vaše auto v oblasti s dobrým signálom
Ako dlho by mal proces registrácie trvať?
Proces registrácie a párovania by nemal trvať dlhšie ako 15 minút.
Čo mám robiť, ak proces registrácie nefunguje?
Ak sa počas registrácie vyskytnú nejaké problémy, postupujte podľa nižšie uvedeného kontrolného zoznamu:
- Bol už vytvorený používateľský účet NissanConnect Services? Ak áno, nemôžete sa znova zaregistrovať pomocou rovnakej e-mailovej adresy. Aby ste získali nové heslo a opätovne sa prihlásili, stačí kliknúť na tlačidlo „Zabudli ste heslo?“.
- Napísali ste svoju e-mailovú adresu správne? (Skontrolujte, či neobsahuje medzery a veľké písmená, pretože sa tu rozlišujú veľké a malé písmená).
- Vyplnili ste všetky políčka?
- Zadali ste správne heslo?
Ak to nepomôže, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na čísle {{telefónne číslo call centra}} alebo kliknite na tento odkaz a odošlite kontaktný formulár, alebo začnite chat {{odkaz na kontaktný formulár na webovej stránke}}.
AKTIVÁCIA SLUŽIEB
Ako si aktivujem služby?
Ak chcete aktivovať svoje služby, budete musieť spárovať svoje vozidlo s aplikáciou NissanConnect Services pre smartfón.
- Najprv si nainštalujte aplikáciu NissanConnect Services do svojho smartfónu a zaregistrujte sa, aby ste si vytvorili účet.
- Potom budete musieť zadať svoje identifikačné číslo vozidla (VIN).
- Po zadaní VIN zapnite systém infozábavy a na domovskej stránke zvoľte: {{Info > NissanConnect Services > Informačné kanály > Informácie o účte > Kód na spárovanie s vozidlom}}
- Zadajte tento kód do aplikácie v smartfóne.
Po dokončení môžete ísť.
Ak sa priečinok „Informácie o účte“ vo vašom vozidle nezobrazuje, budete musieť „Aktualizovať zoznam kanálov“.
Urobíte to tak, že v navigačnom systéme budete nasledovať túto cestu: {{Nastavenia > NissanConnect Services > Nastavenia informačného kanála > Upraviť kanál > Aktualizovať zoznam kanálov > Áno.}}
Po prechode späť na Informácie o účte by sa mal zobraziť váš {{kód na spárovanie}}.
Ako dlho musím čakať, kým budú moje služby aktivované?
Aktivácia všetkých vašich služieb môže trvať až 24 hodín. Uistite sa, že je vaše auto v oblasti s dobrým pokrytím a svoju aplikáciu obnovte. Môžete tiež vynútiť ukončenie aplikácie a následne ju znova otvoriť.
Po 24 hodinách môžete prejsť na Profil > Údaje o vozidle a v časti Stav sa zobrazí „Aktivované“. Ak nie sú aktivované všetky služby, kontaktujte zákaznícky servis.
Kúpil som si ojazdené vozidlo Nissan, ako si môžem aktivovať tieto služby?
Ak ste si kúpili ojazdené vozidlo Nissan, môžete postupovať rovnako ako pri novom aute. Podrobné kroky nájdete na tomto {{odkaze na stránku procesu párovania}}.
Ak sa vám stále zobrazujú chyby, vaše vozidlo je pravdepodobne stále spárované s účtom predchádzajúceho majiteľa. Ak chcete vyriešiť tento problém, môžete:
- Kontaktovať predchádzajúceho majiteľa a požiadať ho, aby odpojil auto od svojho účtu
- Kontaktovať centrum podpory zákazníkov na čísle {{telefónne číslo call centra}}
Kde nájdem svoje zmluvné podmienky?
Ak už používate svoje služby, podmienky sú dostupné prostredníctvom aplikácie.
Ak máte prístup k aplikácii pre smartfón, môžete si prezerať svoj profil a kliknúť na „Podmienky“ v časti „O programe“.
Kúpil/-a som si ojazdené vozidlo Nissan a neviem si aktivovať svoje služby. Zobrazujú sa mi chybové správy.
Ak sa vám stále zobrazujú chyby, vaše vozidlo je pravdepodobne stále spárované s účtom predchádzajúceho majiteľa auta. Ak chcete vyriešiť tento problém, môžete:
- Kontaktovať predchádzajúceho majiteľa a požiadať ho, aby deaktivoval služby a odpojil auto od svojho účtu
- Kontaktovať centrum podpory zákazníkov na čísle {{telefónne číslo call centra}}
Zmluva na moje služby vypršala. Čo môžem urobiť?
Uchovať, ale teraz nie je potrebné.
Vyplniť, keď bude k dispozícii obchod nissanconnect.
Ako zistím, ktoré služby sú v mojom vozidle Nissan k dispozícii?
Po pripojení vozidla k aplikácii NissanConnect Services môžete určiť, ktoré služby budú vo vašom vozidle dostupné, a to stlačením ikony košíka zvýraznenej v pravom hornom rohu domovskej obrazovky aplikácie NCS. Budete presmerovaný do NissanStore a zobrazí sa vám zoznam služieb, ktoré sú momentálne dostupné vo vašom vozidle.
Potom môžete kliknúť na každú jednotlivú službu a:
- prečítajte si opis;
- sledujte dátum ukončenia;
- deaktivujte / znova aktivujte predplatné;
- prečítajte si Podmienky;
PRIDANIE VOZIDLA
Ako môžem prepínať medzi vozidlami, ak ich mám v aplikácii NissanConnect Services viac?
Vozidlá môžete prepínať na domovskej stránke aplikácie NissanConnect Services.
V ľavej hornej časti aplikácie kliknite na názov vozidla (napr. JUKE, LEAF, NAVARA...). Zobrazí sa zoznam všetkých áut aktuálne pridaných do vášho účtu.
Ako do aplikácie NissanConnect Services pridám svoje vozidlo?
Svoj Nissan môžete pridať do aplikácie NissanConnect Services v dvoch krokoch:
1. Zadajte svoje identifikačné číslo vozidla (VIN). Vaše VIN nájdete v dokumentoch o registrácii, záručnom liste alebo na palubnej doske vášho auta.
2. Zadajte {{kód na spárovanie}} cez: {{Info > NissanConnect Services > Informačné kanály > Informácie o účte > Kód na spárovanie s vozidlom}}
Ako odstránim vozidlo?
Svoj Nissan môžete zo svojej aplikácie odstrániť tak, že si prejdete svoj profil, kliknete na vozidlo, ktoré chcete deaktivovať, a potom kliknete na tlačidlo „Odstrániť toto vozidlo z aplikácie“.
DEAKTIVÁCIA SLUŽIEB
Aké služby môžem deaktivovať a ako?
Pripojené služby môžete deaktivovať tak, že prejdete na stránku Profil, vyberiete názov vozidla, ktoré chcete deaktivovať, a nakoniec zvolíte možnosť „Deaktivovať“.
Upozorňujeme, že funkcie nemôžete deaktivovať jednotlivo, použitie tejto funkcie povedie k deaktivácii všetkých funkcií NissanConnect.
Je možné znova aktivovať služby po ich deaktivácii?
Služby je možné opätovne aktivovať aj po deaktivácii.
Ak nemáte účet: na spárovanie auta so svojím účtom budete musieť postupovať podľa 6 krokov.
Ak už účet máte: Po prihlásení do svojho účtu ho môžete znova aktivovať.
Ako zistím, či bolo moje vozidlo deaktivované?
Ak chcete potvrdiť, že vaše vozidlo bolo úspešne deaktivované, na domovskej stránke aplikácie sa vám nezobrazia žiadne informácie.
Ak sa stále zobrazujú informácie o vašom vozidle Nissan (najazdené kilometre, stav uzamknutia a pod.), vaše vozidlo je stále aktivované.
Ak nemôžete vozidlo deaktivovať, kontaktujte linku zákazníckej podpory v aplikácii.
Chcel by som dočasne deaktivovať funkciu prenosu údajov. Je to možné?
Vždy sa môžete rozhodnúť zastaviť zdieľanie údajov.
Pri každom zapaľovaní auto požiada vodiča o povolenie zdieľania údajov. Jednoducho odmietnite zdieľanie údajov a vaše údaje sa nebudú s vašou aplikáciou NissanConnect Services zdieľať.
Zdieľanie údajov na svojom systéme infozábavy môžete tiež kedykoľvek zastaviť tak, že prejdete do časti {{Nastavenia> NissanConnect Services> Režim súkromia> Odmietnuť}}. Potom vaša aplikácia NissanConnect nebude môcť prijímať žiadne údaje.
Kúpil/-a som si ojazdené vozidlo Nissan, budem musieť deaktivovať služby alebo sa deaktivujú automaticky?
Ak ste si kúpili ojazdené vozidlo Nissan, predchádzajúci majiteľ pravdepodobne odstránil auto zo svojej aplikácie.
Ak to chcete skontrolovať, budete musieť pridať vozidlo podľa 6-krokového aktivačného procesu, ktorý je k dispozícii tu {{odkaz na stránku procesu párovania}}. Ak sa vyskytne problém, kontaktujte zákaznícke call centrum.
VŠEOBECNÉ
VŠEOBECNÉ
Čo je NissanConnect Services?
NissanConnect Services vám umožňuje ovládať určité funkcie vášho vozidla na diaľku pomocou aplikácie pre smartfóny.
Ktoré vozidlá sú vybavené službou NissanConnect Services?
Ak chcete zistiť, ktoré vozidlá Nissan sú vybavené službou NissanConnect Services, kliknite sem
Údaje zobrazené vedľa môjho vozidla na mojej osobnej domovskej stránke v aplikácii NissanConnect Services sú neaktuálne alebo sa nezobrazujú žiadne údaje. Prečo je to tak?
Ak chcete odosielať informácie do vašej aplikácie NissanConnect Services, musí mať vaše vozidlo dobré internetové pripojenie.
Uistite sa, že sa vaše vozidlo nachádza v oblasti s dobrým pokrytím siete, a prejdením prstom nadol obnovte svoju domovskú stránku a získate posledné prijaté informácie.
Chcel by som svoje vozidlo predať. Ako vymažem svoje údaje?
Údaje môžete vymazať na diaľku priamo z aplikácie:
1. Kliknite na tlačidlo profilu zobrazené na domovskej stránke.
2. Kliknite na svoje vozidlo (napr. JUKE, LEAF...).
3. Prejdite nadol po stránke a kliknite na „Odstrániť údaje o vozidle“.
Po potvrdení a opätovnom naštartovaní vozidla sa všetky údaje z histórie vášho vozidla odstránia. To zahŕňa položky, ako sú predchádzajúce destinácie, rádiové predvoľby a pod.
Uistite sa, že ste deaktivovali svoje služby zvolením možnosti Deaktivovať a následne Odpojiť vozidlo od aplikácie.
V ktorých krajinách môžem používať službu NissanConnect?
Údaje môžete vymazať na diaľku priamo z aplikácie:
1. Kliknite na tlačidlo profilu zobrazené na domovskej stránke.
2. Kliknite na svoje vozidlo (napr. JUKE, LEAF...).
3. Prejdite nadol po stránke a kliknite na „Odstrániť údaje o vozidle“.
Po potvrdení a opätovnom naštartovaní vozidla sa všetky údaje z histórie vášho vozidla odstránia. To zahŕňa položky, ako sú predchádzajúce destinácie, rádiové predvoľby a pod.
Uistite sa, že ste deaktivovali svoje služby zvolením možnosti Deaktivovať a následne Odpojiť vozidlo od aplikácie.
Na ktorých smartfónoch je možné použiť aplikáciu NissanConnect Services?
Aplikácia NissanConnect Services je kompatibilná s väčšinou smartfónov so systémom iOS a Android:
- akýkoľvek iPhone, iPad alebo iPod Touch so systémom iOS 11.0 alebo novším
- pre zariadenia so systémom Android navštívte obchod Google Play
Pred stiahnutím aplikácie NissanConnect Services sa uistite, že vaše zariadenie má najnovšiu aktualizáciu softvéru.
Nemôžem využívať svoje služby. Prečo je to tak?
Jeden z najbežnejších problémov súvisí so slabým signálom – je to preto, že aplikácia NissanConnect Services vyžaduje stabilné internetové pripojenie, aby fungovala.
Možno prechádzate oblasťou, kde váš poskytovateľ mobilných služieb nemá silný signál. Ak je signál slabý, môžete stratiť pripojenie k internetu a niektoré aplikácie NissanConnect Services kvôli tomu nebudú správne fungovať.
Ako na svojom systéme infozábavy resetujem služby NissanConnect Services na výrobné nastavenia?
Ak chcete obnoviť výrobné nastavenia vášho auta, kliknite na {{ Nastavenia Ďalšie nastavenia Vrátiť všetky nastavenia na predvolené}}
Musím si vytvoriť používateľský účet, aby som mohol používať aplikáciu NissanConnect Services?
Áno, ak chcete používať aplikáciu NissanConnect Services, musíte si vytvoriť účet.
Účet si môžete vytvoriť priamo z aplikácie.
Sú služby NissanConnect Services bezplatné alebo platené?
Niektoré služby NissanConnect Services sú navždy bezplatné a niektoré sú platené. Ak chcete zistiť viac, kliknite sem.
NISSANCONNECT SERVICES APLIKÁCIA
Kde si môžem aplikáciu stiahnuť?
Aplikáciu NissanConnect Services si môžete stiahnuť z obchodu App Store.
Aplikáciu nájdete priamo na.
Prečo sa nemôžem prihlásiť do aplikácie NissanConnect Services?
V prvom rade musíte skontrolovať Wi-Fi alebo dátové pripojenie, pretože na fungovanie aplikácie musíte byť pripojení k internetu.
Uistite sa tiež, že ste úplne dokončili proces registrácie, pretože v opačnom prípade to môže brániť úspešnému prihláseniu.
Aké informácie budem potrebovať na vytvorenie účtu?
Na vytvorenie účtu budete potrebovať len svoje meno, e-mailovú adresu a krajinu bydliska.
Potom budete musieť overiť vašu e-mailovú adresu jednoducho kliknutím na odkaz zaslaný priamo do vašej e-mailovej schránky. Nezabudnite skontrolovať priečinok nevyžiadanej pošty/spam.
Aké informácie budem potrebovať na aktiváciu služieb NissanConnect?
Všetko, čo budete po vytvorení účtu potrebovať, je vaše identifikačné číslo vozidla (VIN) a nachádzať sa vo vozidle, aby ste získali {{kód na spárovanie}}.
Ako môžem používať virtuálneho osobného asistenta (VPA) z telefónu do auta?
Ak chcete začať konverzáciu s < OK GOOGLE, OPÝTAJ SA NISSAN > pre Google Assistant alebo < ALEXA, OPÝTAJ SA NISSAN > pre Amazon Alexa. Po pripojení môžete použiť niekoľko príkazov, úplný zoznam nájdete v tomto dokumente {odkaz na dokument VPA}.
Ako dlho by malo trvať, kým budem môcť aplikáciu používať?
Stiahnutie aplikácie NissanConnect Services a vytvorenie účtu by nemalo trvať viac ako 10 minút v závislosti od dostupnej rýchlosti sťahovania.
Po spárovaní auta môže aktivácia všetkých služieb trvať až 24 hodín. Uistite sa, že vaše auto zostane v oblasti s dobrým pokrytím sieťou.
Aká je minimálna verzia softvéru potrebná pre telefóny Android/Apple, aby aplikácia fungovala správne?
Služby NissanConnect fungujú na:
- akomkoľvek iPhone, iPad alebo iPod Touch so systémom iOS 11.0 alebo novším
- akomkoľvek zariadení so systémom Android 4.3 a novším
Niektoré funkcie v aplikácii sa nezobrazujú a nemožno ich použiť – prečo je to tak a čo môžem urobiť?
Po spárovaní auta môže aktivácia všetkých služieb trvať až 24 hodín. Uistite sa, že vaše auto zostane v oblasti s dobrým pokrytím siete.
Moje používateľské meno a heslo nie sú v aplikácii akceptované – čo môžem robiť?
SKONTROLUJTE SI E-MAIL A HESLO
Ešte raz skontrolujte, či používate správne používateľské meno a heslo. Ak sú napísané nesprávne, môže sa zobraziť správa o chybe.
SKONTROLUJTE SI INTERNETOVÉ PRIPOJENIE
Uistite sa, že vaše zariadenie má dobré internetové pripojenie.
Ak máte slabé sieťové pokrytie, skúste sa pripojiť aj k sieti Wi-Fi.
OBNOVIŤ HESLO
Skúste obnoviť svoje heslo kliknutím na tlačidlo „Zabudnúť heslo“.
Po zadaní {{kódu na párovanie}} a prijatí podmienok nemôžem pridať svoje vozidlo, aby som proces dokončil. Čo môžem urobiť, aby som to vyriešil/-a?
Ak čelíte problémom s pridávaním vozidla do aplikácie:
- Uistite sa, že ste dodržali 6-krokový proces párovania.
- Skontrolujte, či ste nezadali nesprávne identifikačné číslo vozidla (VIN).
- Uistite sa, že vaše vozidlo je v oblasti s dobrým pokrytím.
Ak problém pretrváva, kontaktujte zákaznícky servis.
OCHRANA DÁT
Akým spôsobom sú moje osobné údaje bezpečne uložené a ako dlho sú uložené?
Spracovanie osobných údajov v EÚ sa riadi nariadením GDPR (Všeobecné nariadenie o ochrane údajov), aplikácia NissanConnect Services a s tým súvisiace používanie údajov je v súlade s nariadením GDPR.
Kde môžem nájsť a prečítať si Všeobecné obchodné podmienky a zásady ochrany osobných údajov?
Podmienky používania si môžete prečítať priamo zo svojej aplikácie v časti Profil. Stiahnuť si ich môžete aj z webovej stránky Nissan na stránke NissanConnect Services.
Môj smartfón bol ukradnutý. Ako zabezpečím ochranu svojich osobných údajov?
Ak vám ukradnú smartfón, kontaktujte zákaznícku podporu.
Na diaľku vám pomôžu odpojiť vaše auto od vášho účtu. Údaje o vašom vozidle potom nebudú k dispozícii.
Čo sa stane, ak odmietnem vyskakovacie okno o ochrane osobných údajov (ktoré sa objaví, keď zapnem zapaľovanie vo vozidle)?
Ak odmietnete, automaticky sa aktivuje režim súkromia. To znamená, že s aplikáciou NissanConnect Services sa nezdieľajú žiadne údaje z vášho vozidla.
Aktívne budú iba kritické funkcie, ako napríklad tiesňové volanie.
Musím pri každom prístupe do aplikácie zadávať svoje heslo?
Ak ste sa odhlásili, budete musieť pri prihlásení zadať svoje heslo. Aplikácia vás však môže odhlásiť po určitom čase nečinnosti alebo v prípade, že sa vyskytne problém.
Ako môžem zabezpečiť ochranu mojich údajov v prípade, že predám svoje vozidlo?
Keď predávate svoje vozidlo, uistite sa, že používate funkciu „Vymazanie údajov na diaľku“:
Môžete tak urobiť z aplikácie:
1. Kliknite na tlačidlo profilu zobrazené na domovskej stránke.
2. Kliknite na svoje vozidlo (napr. JUKE, LEAF…) a zvoľte možnosť „Vymazať údaje o vozidle“.
Po naštartovaní vozidla sa odstránia všetky údaje z histórie vášho vozidla.
3. Kliknite na „Odstrániť toto vozidlo z aplikácie“.
Nový majiteľ si bude musieť pridať vozidlo do svojho účtu a nenájde žiadne údaje súvisiace s vašimi predchádzajúcimi cestami.
Ako vymažem všetky osobné údaje uložené v mojom vozidle?
Všetky svoje osobné informácie vrátane minulých ciest môžete odstrániť kliknutím na časť Profil a následným výberom svojho vozidla v časti Údaje o vozidle.
Môžete tiež obnoviť systém infozábavy na výrobné nastavenia: {{Nastavenia > NissanConnect Services > Obnoviť všetky nastavenia NissanConnect Services na predvolené nastavenia}}
BEZPEČNOSŤ
Prečo aplikácia neakceptuje moje heslo?
Uistite sa, že ste nezadali nesprávne heslo alebo ste nesprávne použili veľké/malé písmená.
Ak chyba pretrváva, môžete svoje heslo obnoviť kliknutím na odkaz „Zabudnúť heslo“ vo vašej aplikácii NissanConnect Services. E-mail by vám mal prísť do doručenej pošty v priebehu niekoľkých minút po vyžiadaní nového hesla.
Ak sa nenachádza vo vašej doručenej pošte, skontrolujte ostatné priečinky (napr. priečinok so spamom.)
Čo je 4-PIN kód?
Štvormiestny PIN kód je bezpečnostný kód, ktorý chráni vaše auto pred akýmkoľvek možným zneužitím. Zabráni napr. tomu, aby niekto, kto má prístup k vášmu telefónu, nemohol za vás odomknúť vaše auto.
Aplikácia si vyžiada štvormiestny PIN kód vždy, keď bude niekto chcieť vaše auto zamknúť alebo odomknúť.
Zabudol/-la som svoj štvormiestny PIN kód. Čo môžem urobiť?
Ak ste zabudli svoj štvormiestny PIN kód, priamo vo svojej aplikácii vyberte text „Vytvoriť/resetovať bezpečnostný kód“.
Prevedieme vás nastavením nového kódu. Pri vykonávaní týchto krokov sa uistite, že máte k svojmu autu prístup.
Ako zablokujem aplikáciu v prípade straty alebo krádeže telefónu?
Ak vám ukradnú smartfón, vyberte vo svojom vozidle Režim súkromia.
1. Pri každom zapaľovaní auto požiada vodiča o povolenie zdieľania údajov. Jednoducho odmietnite zdieľanie údajov a vaše údaje sa nebudú s vašou aplikáciou NissanConnect Services zdieľať.
alebo
2. Zdieľanie údajov na svojom systéme infozábavy môžete tiež kedykoľvek zastaviť tak, že prejdete do časti Nastavenia> NissanConnect Services> Režim súkromia> Odmietnuť.
Odmietnutý režim súkromia znemožní vašej aplikácii NissanConnect prijímať akékoľvek údaje.
Následne kontaktujte zákaznícky servis na čísle {{telefónne číslo call centra}}. Na diaľku vám pomôžu odpojiť vaše auto od vášho účtu.
Má niekto iný prístup k údajom uloženým v mojej aplikácii?
Nie, informácie uložené vo vašom účte sú súkromné. Ak máte podozrenie, že má niekto prístup k vašej aplikácii, zmeňte heslo podľa postupu uvedeného v aplikácii.
OSTATNÝ UŽÍVATELIA
Môžem prepojiť aplikáciu NissanConnect Services s vozidlom, ktoré nevlastním?
Ak chcete prepojiť svoj účet v aplikácii s vozidlom, musíte mať od neho kľúč a byť vo vozidle.
Potom môžete spustiť proces párovania. Požiadajte o súhlas majiteľa vozidla.
Je možné aplikáciu NissanConnect Services používať s viac ako jedným vozidlom?
Áno, do svojho účtu NissanConnect Services si môžete pridať neobmedzený počet vozidiel.
Ďalšie vozidlá môžete pridať kliknutím na ľavú hornú stranu obrazovky, na názov vášho aktuálneho vozidla („JUKE“, „LEAF“...) a následne na možnosť „Pridať vozidlo“.
Vozidlo môže byť v danom čase priradené len k jednému účtu.
ROZPOZNANIE HLASU
Môžem používať hlasového asistenta svojho telefónu priamo z auta?
Áno, stačí v telefóne povoliť Siri alebo Google Assistant.
Uistite sa, že sú povolené v nastaveniach telefónu. Ak ju chcete aktivovať, budete musieť dlho stlačiť tlačidlo pre ovládanie hlasom na volante.
Ako sa používa funkcia rozpoznávania hlasu?
Ak chcete aktivovať tlačidlo rozpoznávania hlasu, krátko stlačte tlačidlo na volante.
Po stlačení tlačidla systém navrhne, ako vysloviť vašu požiadavku, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky.
V prípade navigácie podľa ulice použite adresu ulice vrátane mesta, aby ste dosiahli najlepšie výsledky. Príklad: „Choď na 10 Downing Street, Londýn“
Pre bod záujmu uveďte vo svojich príkazoch mesto, aby ste dosiahli čo najlepšie výsledky. Príklad: „Nájdi štadión Twickenham v Londýne“
KONEKTIVITA
Apple CarPlay
Apple CarPlay nefunguje. Čo môžem urobiť?
Ak Apple CarPlay nefunguje, nezabudnite:
- použiť certifikovaný kompatibilný kábel
- aktivovať Siri z nastavení vášho iPhone
- prijať kontextovú správu, keď pripojíte svoj iPhone k USB
- uistiť sa, že kábel, ktorý používate, je čistý
- uistiť sa, že kryt telefónu, ak ho máte, umožňuje úplné zasunutie konektora
- uistiť sa, že váš nabíjací port je čistý a že zapojeniu vášho kábla nebráni žiadny prach
Musí sa na používanie Apple CarPlay povoliť Siri?
Áno, aby ste mohli využívať všetky funkcie Apple CarPlay, možno budete musieť v nastaveniach svojich zariadení s ios povoliť Siri.
Toto by sa však malo stať automaticky, keď sa pripojíte k Apple Carplay.
Ako si vo svojom vozidle aktivujem Apple CarPlay?
Keď prvýkrát pripojíte telefón k vozidlu bez šoférovania, zobrazí sa vyskakovacie okno.
Následne sa vás aplikácia opýta, či sa chcete k vášmu vozidlu pripojiť.
Pripojil/-a som svoj telefón pomocou funkcie Apple CarPlay, ale na obrazovke nevidím všetky aplikácie. Niektoré z mojich aplikácií chýbajú.
Nie všetky vaše aplikácie sú kompatibilné s Apple CarPlay. Vaše vozidlo bude zobrazovať len aplikácie kompatibilné s Apple CarPlay.
Všetky aplikácie kompatibilné s Apple CarPlay si môžete pozrieť pomocou tohto odkazu https://www.apple.com/ios/carplay/.
Zdá sa, že tlačidlá na volante a ovládaní hlasitosti nefungujú v súlade s telefónom – ako to napravím?
Smerové tlačidlá na volante nemôžu ovládať váš iPhone. Keď zrkadlíte obrazovku svojho smartfónu na obrazovku vášho systému infozábavy, v aplikácii a ponuke sa dá navigovať dotykom, rovnako ako na telefóne.
Môžem si vybrať funkcie zo svojho telefónu na zobrazenie a použitie vo svojom vozidle?
Vo vašom vozidle sa zobrazia všetky aplikácie kompatibilné s Apple CarPlay.
Môžete si vybrať zo zobrazených aplikácii a použiť ich podľa svojich potrieb.
Nemôžete obmedziť zoznam aplikácií, ktoré sa majú na vašich obrazovkách zobrazovať. Zobrazia sa všetky.
Počas používania Apple CarPlay sa stále odpája – čo mám robiť?
Skontrolujte USB kábel a uistite sa, že je kompatibilný a čistý – môže to mať vplyv na pripojenie k Apple CarPlay.
Uistite sa, že používate originálny kábel od výrobcu.
Môžem používať Siri priamo z auta?
Áno, stačí povoliť Siri v nastaveniach telefónu. Následne dlho stlačte tlačidlo pre ovládanie hlasom vo vašom vozidle.
Ako si aktivujem Siri?
Ak chcete aktivovať Siri, vo vašom vozidle s podporou CarPlay budete musieť dlho stlačiť tlačidlo pre ovládanie hlasom na volante.
Android Auto
Môžem používať Apple Carplay zo svojho telefónu s Androidom?
Apple CarPlay nie je kompatibilný so zariadeniami bez iOS.
Môžem používať Android Auto bez USB kábla?
Android Auto nemôžete používať bez USB kábla, Nissan odporúča použiť originálny kábel od výrobcu.
Ak máte telefón so systémom Android 9 alebo starším, musíte pripojiť svoj smartfón k autu a uistiť sa, že máte v telefóne nainštalovanú aplikáciu Android Auto. Aplikáciu Android Auto nájdete v obchode Google Play.
Android Auto nefunguje, čo môžem robiť?
Ak váš Android Auto nefunguje, skúste použiť jeden z nižšie uvedených spôsobov:
- Ak máte Android 9 alebo starší, uistite sa, že ste si stiahli aplikáciu Android Auto z obchodu s aplikáciami. (Ak ste aktualizovali starší Android na Android 10, budete si musieť stiahnuť aj aplikáciu Android Auto)
- Použite oficiálny kábel kompatibilný s vaším smartfónom
- Uistite sa, že kábel, ktorý používate, je čistý
- Uistite sa, že kryt telefónu, ak ho máte, umožňuje úplné zasunutie konektora
- Uistite sa, že váš nabíjací port je čistý a že zapojeniu vášho kábla nebráni žiadny prach
Pripojil som svoj telefón pomocou funkcie Android Auto, ale na obrazovke nevidím všetky aplikácie. Niektoré z mojich aplikácií chýbajú.
Nie všetky vaše aplikácie sú kompatibilné so službou Android Auto. Vaše vozidlo bude zobrazovať iba tie, ktoré sú kompatibilné s Android Auto.
Všetky aplikácie kompatibilné so systémom Android Auto môžete zobraziť pomocou tohto odkazu odkaz na informácie o Android.
Ako zistím, či je môj telefón kompatibilný?
Ak chcete skontrolovať kompatibilitu so svojím smartfónom, navštívte webovú stránku Android Auto, ktorá je k dispozícii na odkaz na informácie o androide.
Môžem si vybrať funkcie zo svojho telefónu na zobrazenie a použitie vo svojom vozidle?
Vo vašom vozidle sa zobrazia všetky aplikácie kompatibilné s Android Auto.
Môžete si vybrať zo zobrazených aplikácii a použiť ich podľa svojich potrieb.
Nemôžete obmedziť zoznam aplikácií, ktoré sa majú na vašich obrazovkách zobrazovať. Zobrazia sa všetky.
Počas používania Android Auto sa stále odpája – čo mám robiť?
Skontrolujte USB kábel a uistite sa, že je kompatibilný a čistý – môže to mať vplyv na pripojenie k službe Android Auto.
Uistite sa, že používate originálny kábel od výrobcu.
Môžem používať Asistenta Google priamo z auta?
Áno, stačí povoliť Google Assistant v nastaveniach a dlhým stlačením tlačidla pre ovládanie hlasom vo vašom vozidle.
Ako si aktivujem Google Assistant?
Ak chcete aktivovať Google Assistant, vo vašom vozidle s automatickým systémom Android stačí dlho stlačiť tlačidlo pre ovládanie hlasom na volante.
MAPY A LIVE DOPRAVNÉ INFORMÁCIE
LIVE DOPRAVNÉ INFORMÁCIE
Aké sú výhody dopravných informácií v reálnom čase?
Táto funkcia vám poskytne aktuálne dopravné informácie, ako aj zobrazenie oblastí so zápchami a problémov na cestách pomocou farebného kódovania.
To uľahčuje rýchle zobrazenie cesty a pochopenie aktuálnej situácie na ceste a v premávke.
Pri výbere cieľa sa priamo zohľadňuje stav premávky. Navrhovaná cesta bude optimalizovaná tak, aby ste sa dostali tam, kam potrebujete, čo najrýchlejšie.
Ako aktuálne sú zobrazené informácie?
Dopravné informácie sú aktuálne. Vaša cesta sa bude neustále prispôsobovať aktualizáciám.
Ak by ste však stratili signál, mapa si uloží najnovšiu aktualizáciu, kým sa znova nepripojí.
BODY ZÁUJMU
Čo sú moje body záujmu (osobné BZ)?
Existuje približne 50 miliónov uložených miest, ku ktorým sa dá ľahko dostať priamo z auta, bez toho, aby ste museli sami robiť akýkoľvek prieskum.
Umožňujú vám jednoducho vyhľadať zaujímavé miesta v okolí (napríklad reštaurácie, čerpacie stanice, supermarkety) a začleniť ich do vašej cesty.
Či už spoznávate novú oblasť, alebo skúmate starú oblasť, táto funkcia vám na vašej ceste určite niečo prinesie.
"Môžem si uložiť svoj vlastný bod záujmu (BZ)? "
Odpoveď na návrh TCS CS q:
Do infozábavy môžete pridať svoje vlastné body záujmu tak, že ich pridáte do svojho adresára. Môžete to urobiť výberom položky {{Mapa > Cieľ > Adresár > Pridať novú > Ulica> Ok}}
K vášmu adresáru máte prístup aj z vašej domovskej stránky, kde budú uložené vaše body záujmu.
AKTUALIZÁCIA MÁP
Ako môžem aktualizovať svoje mapy?
Ak je vaše vozidlo kompatibilné so službami NissanConnect, otvorte tento odkaz na aplikáciu a stiahnite si aktualizáciu máp.
Ak nie, prezrite si tento Odkaz na aktualizáciu a zistite, ktorý systém infozábavy je inštalovaný vo vašom vozidle a ktorá aktualizácia máp na stiahnutie je pre vás tá pravá.
Budú sa mapy v mojom vozidle automaticky aktualizovať?
Áno, vaša mapa sa automaticky aktualizuje, ak je zvolená možnosť „Obľúbený región“. Na obrazovke sa vám zobrazí upozornenie. Nezabudnite prijať aktualizáciu, aby bola vaša mapa aktualizovaná. Odkaz na aktualizovanú stránku
Ako získam informácie o aktualizovaných mapách?
Keď bude k dispozícii nová aktualizácia máp, na obrazovke infozábavy vášho auta sa zobrazí vyskakovacie okno za predpokladu, že ste nastavili svoj obľúbený región. Odkaz na aktualizovanú stránku
ODOSLANIE CIEĽA DO VOZIDLA
Aké sú výhody funkcie Destination-Send-to-Car?
Funkciu „Odoslanie cieľa do auta“ môžete použiť vždy, keď si potrebujete pripraviť cestu vopred.
Otvorte aplikáciu NissanConnect Services a pomocou stránky navigácie vyhľadajte cieľ. Túto adresu môžete poslať do svojho vozidla Nissan odkiaľkoľvek. Keď nastúpite do auta, môžete trasu prijať, upraviť ju a pridať bod na trase alebo ho zrušiť, ak ste si to rozmysleli.
Ako môžem v aplikácii NissanConnect Services vyhľadávať cieľ a poslať ho do svojho vozidla?
V aplikácii NissanConnect Services vyberte na paneli s ponukou ikonu mapy. Potom sa zobrazí poloha vášho vozidla a vyhľadávací panel.
Kliknutím na panel vyhľadávania vyhľadajte adresu, na ktorú sa chcete dostať, zvoľte tlačidlo „Trasa“. Potom sa vám zobrazí trasa a tlačidlo „Odoslať do vozidla“. Zvoľte tlačidlo „Odoslať do vozidla“. Po odoslaní cieľa do vášho vozidla by sa vám malo na telefóne zobraziť vyskakovacie okno, ktoré by to malo potvrdiť.
Čo musím urobiť, keď sa v systéme infozábavy v mojom vozidle zobrazí cieľ?
Keď sa váš cieľ zobrazí na centrálnej obrazovke vášho vozidla, môžete si vybrať:
- Choď tam: načítanie adresy do auta
- Uložiť: uloženie adresy na neskorší dátum
- Ignorovať: zrušenie prijatých informácií
Potrebujem na používanie tejto funkcie aplikáciu Door-to-Door?
Nie, odoslanie cieľa do auta môžete použiť bez stiahnutia aplikácie Door-to-Door.
Ak je vaše auto kompatibilné s aplikáciou NissanConnect Services, táto funkcia je plne integrovaná s vašou aplikáciou NissanConnect Services. V návode na obsluhu skontrolujte, či je vaše auto vybavené službami NissanConnect Services.
FUNKCIA NÁJDI MOJE VOZIDLO
Ako funguje funkcia „My Car Finder“?
„Vyhľadávač môjho vozidla“ vám umožňuje nájsť aktuálnu polohu vášho auta za predpokladu, že sa nachádza v oblasti s dobrým pokrytím. Polohu auta môžete získať priamo zo svojej aplikácie NissanConnect Services a dokonca si môžete vygenerovať pešiu trasu, ktorá vás k nemu zavedie.
Ako presné je zobrazenie parkovacej polohy?
Parkovacia poloha je založená na GPS vozidla. Aby bola poloha vašich vozidiel čo najpresnejšia, uistite sa, že je vaše vozidlo v oblasti s dobrým pokrytím.
Ako mi služba Vyhľadávač môjho vozidla pomôže nájsť moje vozidlo?
Aktuálnu polohu svojho vozidla Nissan môžete získať priamo z aplikácie NissanConnect Services.
Stačí otvoriť aplikáciu a kliknúť na časť s mapami na paneli s ponukami, poloha vášho auta sa aktualizuje.
Bude táto služba fungovať počas šoférovania?
Áno, služba bude fungovať nepretržite aj počas jazdy autom.
Parkovacia poloha môjho vozidla sa nezobrazuje alebo sa zobrazuje nesprávne. Prečo je to tak?
Vaše auto je najčastejšie zaparkované v garáži alebo v oblasti so zlým pokrytím sieťou. To môže spôsobiť problémy so zdieľaním a prijímaním údajov s vaším autom.
Môže niekto iný vidieť moju parkovaciu polohu?
K týmto informáciám má prístup každý, kto pozná vaše prihlasovacie údaje. Ak máte podozrenie, že niekto môže mať prístup k údajom o vašom účte, čo najskôr si zmeňte heslo.
Môžem deaktivovať službu „My Car Finder“?
Poloha vášho vozidla je súčasťou vašich pripojených služieb. Túto službu nemôžete deaktivovať bez deaktivácie všetkých ostatných pripojených služieb.
BEZPEČNOSŤ A STAV VOZIDLA
ASISTENČNÁ SLUŽBA PRI PORUCHE
Čo je Pomoc pri poruche?
Služba „Pomoc pri poruche“ vám umožňuje v prípade poruchy kontaktovať vašu regionálnu odťahovú a podpornú službu. Nájdete ho tak, že prejdete cez Info > Služby Nissan Connect Services > Zavolajte asistenčnú službu Nissan alebo v prípade vozidiel s obrazovkou navigácie môžete na obrazovke s mapou stlačiť ikonu slúchadiel.
SMART UPOZORNENIA
Čo sú „Inteligentné upozornenia“?
Služba Monitorovanie upozornení vám umožňuje nastaviť upozornenia a upozorní vás, keď dôjde k porušeniu konkrétnych podmienok týchto upozornení. Existujú tri typy upozornení:
- Upozornenie na prekročenie rýchlosti: Upozorní vás na prekročenie stanoveného obmedzenia rýchlosti. (Naraz môžete nastaviť až 3 upozornenia na prekročenie rýchlosti.)
- Upozornenie na čas (večierku): Upozorní vás, ak vaše vozidlo jazdí mimo povoleného času. (Naraz môžete nastaviť 1 upozornenie na čas.)
- Upozornenie na výjazd zo zóny: Upozorní vás, ak vaše vozidlo vyjde z nastavenej zóny alebo do nej vstúpi. (Naraz môžete nastaviť až 3 upozornenia na výjazd zo zóny.)
Môžem nastaviť viacero upozornení na monitorovanie?
- Upozornenie na prekročenie rýchlosti: naraz môžete nastaviť až 3 upozornenia na prekročenie rýchlosti.
- Upozornenie na čas (večierku): naraz môžete nastaviť až 1 upozornenie na čas.
- Upozornenie na výjazd zo zóny: naraz môžete nastaviť až 3 upozornenia na výjazd zo zóny.
Čo je to Upozornenie na výjazd zo zóny?
Funkcia „Upozornenie na výjazd zo zóny“ vám umožňuje nastaviť upozornenie podľa geografického ohraničenia.
V aplikácii NissanConnect Services môžete definovať konkrétnu geografickú oblasť. Môžete si vybrať, či chcete dostávať upozornenia vždy, keď:
- vaše auto opustí túto oblasť alebo
- vaše auto vstúpi do tejto oblasti
Čo je to Upozornenie na čas (večierku)?
Funkcia „Upozornenie na jazdu mimo stanoveného času“ vám umožňuje nastaviť časový rámec, počas ktorého môže vaše auto jazdiť.
Ak vaše auto jazdí mimo tohto času, prostredníctvom aplikácie NissanConnect Services a tiež na obrazovke infotainmentu dostanete upozornenie, že večierka bola porušená.
Čo je to Upozornenie na prekročenie rýchlosti?
Funkcia upozornenia na prekročenie rýchlosti na karte monitorovacích upozornení vám umožňuje nastaviť až tri prahy rýchlosti. Keď vaše auto prekročí tieto rýchlosti, dostanete na smartfón upozornenie.
Ako deaktivujem upozornenie?
Cez domovskú stránku aplikácie máte prístup ku všetkým svojim upozorneniam.
Zobrazí sa zoznam všetkých aktuálnych upozornení.
Môžete sa rozhodnúť buď dočasne vypnúť upozornenie, alebo upozornenie natrvalo vymazať.
Aktivuje upozornenie (čas/rýchlosť a pod.) nejaké zmeny vo vozidle a/alebo štýle jazdy?
Upozornenia nemenia na vozidle nič fyzické.
Po porušení upozornenia sa na obrazovku infozábavy vozidla aj do aplikácie NissanConnect Services odošle upozornenie.
Ako dlho trvá aktivácia na mojom vozidle?
V závislosti od vášho sieťového pokrytia môžete v priebehu niekoľkých sekúnd očakávať spustenie upozornenia na večierku a upozornenia na prekročenie rýchlosti. Upozornenie na výjazd zo zóny sa spustí po 2 minútach pobytu v zakázanej oblasti.
Ako nastavím upozornenie v aplikácii?
Upozornenie môžete nastaviť tak, že otvoríte aplikáciu NissanConnect Services a vyberiete: {{Monitorovanie > Pridať monitorovanie > Pridať upozornenie > Pridať meno a ikonu > Uložiť}}
STAV VOZIDLA
Čo je Správa o stave vozidla v mojej aplikácii NissanConnect Services?
Aplikácia NissanConnect Services vám umožňuje kedykoľvek skontrolovať stav vášho auta.
K tomuto prehľadu sa dostanete z domovskej stránky vašej aplikácie kliknutím na „Stav vozidla“.
Môžete napríklad skontrolovať tlak v pneumatikách vášho vozidla alebo stav motora. Ak sa vyskytne problém, aplikácia vás prevedie hľadaním potrebných informácií.
Ako často sa aktualizuje Správa o stave vozidla?
Správa o stave vášho vozidla sa aktualizuje v aplikácii počas jazdy alebo po vašej poslednej ceste.
Aplikácia mi hlási problém so stavom vozidla. Čo môžem urobiť? Zatiaľ sa neprejavili ŽIADNE problémy.
Ak sa vo vašej aplikácii a vozidle objaví porucha, postupujte podľa navrhovaných riešení.
Vždy sa môžete obrátiť na svojho preferovaného predajcu Nissan, ktorý vám poskytne podrobnejšiu diagnostiku a podporu.
KONEKTIVITA A KOMFORT
DIAĽKOVÝ KLAKSÓN A SVETLÁ
Ako funguje klaksón a svetlá ovládané na diaľku?
Funkcia klaksónu a svetiel ovládaných na diaľku spúšťa a aktivuje klaksón a svetlá vášho vozidla.
Upozorňujeme, že na to, aby sa táto funkcia aktivovala, musíte vypnúť zapaľovanie (signalizuje to napríklad zhasnutie všetkých svetiel vo vozidle) a auto musí byť zamknuté. Tiež sa uistite, že má vaše vozidlo dobré sieťové pokrytie.
Dá sa aktivovať klaksón a svetlá samostatne?
Služby ovládania klaksónu a svetiel na diaľku vám umožňujú:
- Nezávisle aktivovať funkciu svetiel
- Spoločne aktivovať služby Klaksón a svetlá
Klaksón nemôžete aktivovať samostatne.
Fungujú svetlá a klaksón ovládané na diaľku počas jazdy?
Klaksón a svetlá ovládané na diaľku počas jazdy nefungujú.
Ako dlho trvá aktivácia svetiel a klaksónu ovládaných na diaľku?
Čas aktivácie klaksónu a svetiel závisí od sieťového pokrytia vozidla, ale zvyčajne môžete očakávať, že sa aktivuje do 30 sekúnd.
OTVORENIE A UZATVORENIE VOZIDLA
Ako nastavím 4-miestny bezpečnostný kód?
Svoj bezpečnostný kód si môžete v aplikácii nastaviť tak, že prejdete cez Profil > Údaje o vozidle > Nový bezpečnostný kód a budete postupovať podľa pokynov. Aby ste mohli postupovať podľa tohto procesu, musíte byť v aute.
Prípadne môžete zvoliť tlačidlo uzamknutia alebo odomknutia na domovskej obrazovke a potom kliknúť na tlačidlo Vytvoriť/resetovať bezpečnostný kód a postupovať podľa pokynov. Aby ste mohli postupovať podľa tohto procesu, musíte byť v aute.
Ako funguje služba Diaľkové zamykanie a odomykanie dverí?
Táto funkcia vám umožňuje zamykať a odomykať auto a poskytuje vám informácie o tom, či je vaše vozidlo zamknuté alebo odomknuté.
Ako ďaleko môžem byť od svojho vozidla, aby som mohol používať funkciu uzamykania a odomykania dverí na diaľku?
Funkciu „Diaľkové zamykanie a odomykanie dverí“ môžete používať odkiaľkoľvek. Uistite sa, že má vaše auto dobrý signál, aby funkcia fungovala optimálne.
Prečo sa mi pri pokuse o zamknutie alebo odomknutie vozidla zobrazuje chyba?
Uistite sa, že ste počas procesu nastavenia nastavili bezpečnostný kód.
Uistite sa, že vaše vozidlo má dobré sieťové sieťou.
Uistite sa, že vozidlo už nie je zamknuté/odomknuté. Ak sa dvere po odomknutí vozidla neotvoria do 30 sekúnd, vozidlo sa automaticky znova zamkne.
Uistite sa, že sa v aute nikto nenachádza a uistite sa, že sú zatvorené všetky dvere, kufor a kapota.
Ako dlho trvá, kým sa moje dvere zamknú?
Funkcia „Diaľkové zamykanie a odomykanie dverí“ by mala fungovať do 30 sekúnd. Aby funkcia fungovala optimálne, uistite sa, že je vaše auto v oblasti s dobrým signálom.
DIAĽKOVÉ OVLÁDANIE KLIMATIZÁCIE
Ako funguje diaľkové ovládanie klimatizácie?
Funkcia diaľkového ovládania klimatizácie vám umožňuje vopred nahriať alebo ochladiť vozidlo.
Aká je maximálna vzdialenosť pre použitie diaľkového ovládania klimatizácie?
Funkciu „Diaľkové ovládanie klimatizácie“ môžete používať odkiaľkoľvek. Uistite sa, že má vaše auto dobrý signál, aby funkcia fungovala optimálne.
Prečo sa pri používaní diaľkového ovládania teploty zobrazuje chyba?
Uistite sa, že vaša klimatizácia už nie je zapnutá. Vaše vozidlo sa môže nachádzať v oblasti so slabým pokrytím. Uistite sa, že je vaše auto v oblasti s dobrým signálom, aby funkcia fungovala optimálne.
Tak isto sa uistite, že sa vaše vozidlo momentálne nepoužíva, inak nebudete môcť túto službu využívať.
Ako dlho to trvá?
Čas na aktiváciu funkcie diaľkového ovládania klimatizácie závisí od sieťového pokrytia vozidla, ale zvyčajne môžete očakávať, že sa aktivuje do jednej minúty.
Ako nastavím časovač ovládania klímy?
Na nastavenie časovača klimatizácie je potrebné dodržať niekoľko krokov uvedených v Návode na obsluhu a Referenčnej príručke.
Upozorňujeme, že táto funkcia sa vzťahuje na elektromobily od mája 2019 a možno ju vykonať len v aute, nie cez aplikáciu NissanConnect Services.
NABÍJANIE
MENEŽMENT BATÉRIE
Čo je správca batérie?
Správca batérie vám poskytuje prístup k informáciám týkajúcim sa úrovne batérie, odhadovaného dojazdu, rýchlosti nabíjania a umožňuje vám spustiť nabíjanie vášho elektromobilu Nissan na diaľku.
Ako nastavím časovač nabíjania?
Na nastavenie časovača nabíjania je potrebné dodržať niekoľko krokov uvedených v Návode na obsluhu a Referenčnej príručke.
Upozorňujeme, že táto funkcia sa vzťahuje na elektromobily od mája 2019 a možno ju vykonať len v aute, nie cez aplikáciu NissanConnect Services.