Hybrid alebo benzín? Rovnako vzrušujúce

Juke novo definuje naše predstavy o hybridnej technológii a prináša silný zážitok. Nissan Juke Hybrid kombinuje elektromotor so zážihovým motorom, čím pozdvihne vašu jazdu na novú úroveň, bude citlivá, tichá a výkonná. Jazdy sú až o 19% efektívnejšie vďaka optimalizácii spotreby paliva³. K dispozícii tiež s benzínovým motorom DIG-T s výkonom 114 k, spojeným s manuálnou alebo automatickou prevodovkou DCT.

Nissan Juke roulant en ville vue de côté

  

  

  

  

Zobrazené obrázky a popisy slúžia na orientačné účely. V niektorých prípadoch sú fotografie vozidiel inej špecifikácie ako pre slovenský trh a nepredstavujú konkrétny model, výbavu alebo ponuku. Zobrazené funkcie nemusia byť k dispozícii alebo nemusia byť dostupné ako štandard alebo len ako voliteľná výbava (za príplatok).
¹ Tento údaj je v porovnaní s verziou s benzínovým motorom JUKE.

² Neplatí pre HEV, iba pre DCT.

³ Porovnanie vozidiel Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 k DCT a Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 kNissan Juke DCT 1.0 114 k, benzín: kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP (l/100 km): 6,0-6,2 l/100 km, kombinované emisie CO2: 137-141. Nissan Juke AMT 1.6 HEV 143 k, benzín: kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP (l/100 km): 4,7-4,9 l/100 km, kombinované emisie CO2: 107-111. Vozidlo bolo homologované v súlade s predpismi EÚ za použitia realistickejšieho skúšobného postupu WLTP. Hodnoty NEDC preto nie sú pre toto vozidlo k dispozícii.

⁴ Jazdné režimy dostupné len pri určitých stupňoch výbavy a ovplyvňujú silu riadenia, odozvu plynového pedálu a prevádzku klimatizácie

⁵ Na základe údajov WLTP v porovnaní s ekvivalentným modelom spaľovacieho motora. Skutočné výsledky jazdy sa môžu líšiť v závislosti od viacerých faktorov, ako je voliteľná výbava, stav batérie, klimatizácia, údržba, jazdné správanie a netechnické faktory, ako sú poveternostné podmienky, skutočná trasa atď.

⁶ Na základe údajov z interných testov a čakajúcich na homologizáciu. Skutočné výsledky jazdy sa môžu líšiť v závislosti od viacerých faktorov, ako je voliteľné vybavenie, stav batérie, klimatizácia, údržba, správanie pri jazde a netechnické faktory, ako sú poveternostné podmienky, skutočná trasa atď.

⁷ V popisoch hybridných elektrických vozidiel sa používa porovnanie s ekvivalentným modelom spaľovacieho motora. Juke Hybrid cyklus WLTP čaká na oficiálnu homologizáciu v roku 2022. Uvedené hodnoty WLTP slúžia na účely porovnateľnosti. Skutočné výsledky jazdy v reálnom svete sa môžu líšiť v závislosti od faktorov vrátane počiatočného nabitia batérie, príslušenstva namontovaného po registrácii, poveternostných podmienok, štýlu jazdy a zaťaženia vozidla.