HYBRID |
BENZÍN |
|
---|---|---|
AKO TO FUNGUJE? |
Poháňaný kombináciou benzínového motora a elektromotora |
Poháňaný benzínovým motorom |
ČO POHÁŇA KOLESÁ? | Benzínový motor, elektromotor alebo oboje | Benzínový motor |
AKO SA NABÍJA BATÉRIA? | Nabíja sa počas jazdy spaľovacím motorom a regeneračným brzdením | Žiadna batéria potrebná pre pohon. |
POTREBUJE BENZÍN? | Áno |
Áno |
AKÝ JE ZÁŽITOK Z JAZDY? | Okamžitý krútiaci moment a tichší chod | Štandardný zážitok z jazdy s benzínovým motorom |
CO2 EMISIE | Nižšie emisie CO2 ⁽¹⁾ | Štandardné emisie CO2 |
HYBRID |
BENZÍN |
|
---|---|---|
AKO TO FUNGUJE? |
Poháňaný kombináciou benzínového motora a elektromotora |
Poháňaný benzínovým motorom |
ČO POHÁŇA KOLESÁ? | Benzínový motor, elektromotor alebo oboje | Benzínový motor |
AKO SA NABÍJA BATÉRIA? | Nabíja sa počas jazdy spaľovacím motorom a regeneračným brzdením | Žiadna batéria potrebná pre pohon. |
POTREBUJE BENZÍN? | Áno |
Áno |
AKÝ JE ZÁŽITOK Z JAZDY? | Okamžitý krútiaci moment a tichší chod | Štandardný zážitok z jazdy s benzínovým motorom |
CO2 EMISIE | Nižšie emisie CO2 ⁽¹⁾ | Štandardné emisie CO2 |
HYBRID |
BENZÍN |
|
---|---|---|
AKO TO FUNGUJE? |
Poháňaný kombináciou benzínového motora a elektromotora |
Poháňaný benzínovým motorom |
ČO POHÁŇA KOLESÁ? | Benzínový motor, elektromotor alebo oboje | Benzínový motor |
AKO SA NABÍJA BATÉRIA? | Nabíja sa počas jazdy spaľovacím motorom a regeneračným brzdením | Žiadna batéria potrebná pre pohon. |
POTREBUJE BENZÍN? | Áno |
Áno |
AKÝ JE ZÁŽITOK Z JAZDY? | Okamžitý krútiaci moment a tichší chod | Štandardný zážitok z jazdy s benzínovým motorom |
CO2 EMISIE | Nižšie emisie CO2 ⁽¹⁾ | Štandardné emisie CO2 |
e-Pedal Step je jedinečný pre Nissan a dáva vám možnosť efektívne zrýchľovať a spomaľovať len pomocou plynového pedálu pri rýchlostiach nad 10 km/h. Brzdu zošliapnete iba vtedy, keď sa rozhodnete úplne či prudko zastaviť.
Urobte ďalší krok
Zobrazené obrázky a popisy slúžia na orientačné účely. V niektorých prípadoch sú fotografie vozidiel inej špecifikácie ako pre slovenský trh a nepredstavujú konkrétny model, výbavu alebo ponuku. Zobrazené funkcie nemusia byť k dispozícii alebo nemusia byť dostupné ako štandard alebo len ako voliteľná výbava (za príplatok).
¹ Tento údaj je v porovnaní s verziou s benzínovým motorom JUKE.
² Neplatí pre HEV, iba pre DCT.
³ Porovnanie vozidiel Nissan Juke N-Connecta 1.0 114 k DCT a Nissan Juke N-Connecta Hybrid 143 kNissan Juke DCT 1.0 114 k, benzín: kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP (l/100 km): 6,0-6,2 l/100 km, kombinované emisie CO2: 137-141. Nissan Juke AMT 1.6 HEV 143 k, benzín: kombinovaná spotreba paliva podľa WLTP (l/100 km): 4,7-4,9 l/100 km, kombinované emisie CO2: 107-111. Vozidlo bolo homologované v súlade s predpismi EÚ za použitia realistickejšieho skúšobného postupu WLTP. Hodnoty NEDC preto nie sú pre toto vozidlo k dispozícii.
⁴ Jazdné režimy dostupné len pri určitých stupňoch výbavy a ovplyvňujú silu riadenia, odozvu plynového pedálu a prevádzku klimatizácie
⁵ Na základe údajov WLTP v porovnaní s ekvivalentným modelom spaľovacieho motora. Skutočné výsledky jazdy sa môžu líšiť v závislosti od viacerých faktorov, ako je voliteľná výbava, stav batérie, klimatizácia, údržba, jazdné správanie a netechnické faktory, ako sú poveternostné podmienky, skutočná trasa atď.
⁶ Na základe údajov z interných testov a čakajúcich na homologizáciu. Skutočné výsledky jazdy sa môžu líšiť v závislosti od viacerých faktorov, ako je voliteľné vybavenie, stav batérie, klimatizácia, údržba, správanie pri jazde a netechnické faktory, ako sú poveternostné podmienky, skutočná trasa atď.
⁷ V popisoch hybridných elektrických vozidiel sa používa porovnanie s ekvivalentným modelom spaľovacieho motora. Juke Hybrid cyklus WLTP čaká na oficiálnu homologizáciu v roku 2022. Uvedené hodnoty WLTP slúžia na účely porovnateľnosti. Skutočné výsledky jazdy v reálnom svete sa môžu líšiť v závislosti od faktorov vrátane počiatočného nabitia batérie, príslušenstva namontovaného po registrácii, poveternostných podmienok, štýlu jazdy a zaťaženia vozidla.