NISSAN GT-R (R35)
JE TO PRÍBEH LEGENDY
Keď niektorí vidia cieľovú čiaru, vidia len začiatok ďalšieho kola. Nissan GT-R zostane ikonickým modelom a superautom.
NISSAN GT-R (R35)
Keď niektorí vidia cieľovú čiaru, vidia len začiatok ďalšieho kola. Nissan GT-R zostane ikonickým modelom a superautom.
NISSAN GT-R (R35)
Keď niektorí vidia cieľovú čiaru, vidia len začiatok ďalšieho kola. Nissan GT-R zostane ikonickým modelom a superautom.
NISSAN GT-R (R35)
Keď niektorí vidia cieľovú čiaru, vidia len začiatok ďalšieho kola. Nissan GT-R zostane ikonickým modelom a superautom.
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
Posúvate hranice výkonu ešte ďalej? Oddelenie Nissan Motorsport to dokázalo. Najpokročilejšia verzia modelu GT-R nesie označenie NISMO.
S výkonom 600 koní a maximálnym krútiacim momentom 652 Nm sa táto exkluzívna verzia odvážila na samotnúhranicu.
VÝVOJ LEGENDY
Legenda sa začala pred viac ako 50 rokmi s úplne prvým modelom skyline a potom s prvým modelom skyline GT-R. Polstoročie výkonu, histórie a legendy viedlo k vrcholnému úspechu: GT-R R35. Ikonický model pre značku a vo svete motoristického športu.
VÝVOJ LEGENDY
Legenda sa začala pred viac ako 50 rokmi s úplne prvým modelom skyline a potom s prvým modelom skyline GT-R. Polstoročie výkonu, histórie a legendy viedlo k vrcholnému úspechu: GT-R R35. Ikonický model pre značku a vo svete motoristického športu.
VÝVOJ LEGENDY
Legenda sa začala pred viac ako 50 rokmi s úplne prvým modelom skyline a potom s prvým modelom skyline GT-R. Polstoročie výkonu, histórie a legendy viedlo k vrcholnému úspechu: GT-R R35. Ikonický model pre značku a vo svete motoristického športu.
Technológia sa neustále vyvíja: GT-R prijíma svoj slávny multifunkčný displej, skutočný palubný telemetrický systém, ktorý umožňuje kontrolu nad všetkými mechanickými parametrami. V roku 2002 je limitovaná edícia M-Spec Nür, pomenovaná na počesť svojho hlavného inžiniera Mizuno-sana a slávneho okruhu Nürburgring, vybavená väčšími turbodúchadlami špeciálnym koženým čalúnením.
Vďaka precíznej aerodynamike teraz Nissan GT-R na trati dosahuje rýchlosť 270 km/h. V roku 1997 limitovaná edícia V-Spec predstavila pohon všetkých kolies s aktívnym samosvorným diferenciálom (ATTESA E-TS) a vytvorila prvý rekord na Severnej slučke legendárneho okruhu Nürburgring: menej ako 8 minút!
GT-R opäť vynikal svojou technológiou: jeho 2,6-litrový radový šesťvalec RB26DETT s dvojitým turbom dosahoval výkon 280 koní a bol vybavený pohonom a riadením všetkých. V roku 1993 si limitovaná kolies. V-Spec (V ako víťazstvo) pripomenula jeho legendárne víťazstvá v šampionáte.
Karoséria fastback kupé je legendárnym osadená motorom s dvoma vačkovými hriadeľmi (S20). Tento Nissan GT-R bol prvým autom v Japonsku, ktoré malo kotúčové brzdy vpredu aj vzadu.
Prvý Nissan GT-R bol štvordverový sedan s výnimočným motorom: radovým šesťvalcom s objemom 2,0 litra a výkonom 160 koní pri 7 000 otáčkach za minútu. Za necelé dva roky vyhral 36 pretekov.
Legenda o Nissane Skyline GT-R sa zrodila po prudkom súboji s Porsche 904 na Veľkej cene Japonska.
100 % elektrické rodinné auto
Vďaka elegantnému aerodynamickému profilu, priestrannému kufru a najmodernejším technológiám pre sebavedomú jazdu. Objavte prístup k jazde s Nissanom LEAF. Vyskúšajte ho a budete ohromení.
100 % elektrický crossover
Nissan ARIYA, ktorý je vybavený najnovšími technológiami Nissan, ako je prevodovka e-4ORCE, predstavuje začiatok novej automobilovej éry. Nastúpte do pohyblivého salónu s rafinovaným a upokojujúcim dizajnom inšpirovaným nadčasovým japonským futurizmom.
Malý crossover kupé
S Nissanom Juke môžete jazdiť s úplným pokojom v duši vďaka jeho inteligentným bezpečnostným prvkom a pritom nezostanete bez povšimnutia.
Dokonalý crossover
Tvorca segmentu crossoverov, teraz elektrifikovaný vďaka novým mild hybridným pohonným jednotkám, sa pretvára s novými špičkovými technológiami. Vďaka dynamickému výkonu, kompaktným rozmerom a dizajnu SUV zostáva štandardom.