[1] Nemali by ste sa spoliehať len na asistenčné funkcie vodiča. Niektoré funkcie nemusia fungovať za všetkých podmienok a okolností. Rýchlosť a iné obmedzenia platia. Pre podmienky týkajúce sa technológií Nissan kontaktujte svojho predajcu Nissan alebo www.nissan.sk
[2] ProPILOT je k dispozícii pre obmedzený rozsah vozidiel a iba pre automatické prevodovky. ProPILOT je asistenčná technológia, ale nedokáže zabrániť kolíziám. ProPILOT je určený len pre jazdu na diaľnice (cesty oddelené bariérami). Navi-Link podporuje rozpoznávanie dopravných značiek, ktoré nemusí rozpoznať a prečítať všetky dopravné značky za všetkých podmienok. Vodič by mal sledovať všetky dopravné značky a dodržiavať dopravné predpisy. Je zodpovednosťou vodiča, aby bol vždy ostražitý, jazdil bezpečne a mal vozidlo pod kontrolou. Podrobnosti nájdete v používateľskej príručke.
[3] Apple CarPlay a Android Auto sú k dispozícii bezplatne v závislosti od modelu a/alebo výbavy. Pre viac informácií kontaktujte svojho predajcu Nissan.
[4] Connecting a mobile phone to use NissanConnect should only be done if the car is parked safely. Use of the system should always be in accordance with the rules of the Highway Code. Drivers should only use the system when it is safe to do so. Users should be aware of the potential for hands-free technology to distract attention from the road, which could impact on having full control of the vehicle.
[5] To use the NissanConnect services you need a NissanConnect Services user account and have to register and log into NissanConnect Services app with your username and password. To use the free NissanConnect Services App, you need a smartphone with a compatible iOS or Android operating system and a SIM card with data option with an existing or separate mobile phone contract between you and your mobile service provider. All services are subject to mobile network coverage.
[7] Maps & Live Traffic, Remote Control Services and Smart Alerts are paid services but they come free of charge for a period of 3 years on eligible vehicles equipped with NissanConnect Services. Please visit the equipped vehicle page found here to find out more or refer to the vehicle brochure. For more information, please contact your Nissan dealer or [phone number/e-mail address].
[4] Funkcie budú dostupné pre úplne nový Townstar Electric uvedený na trh v roku 2022
[5] Wi-Fi v aute je vždy platená služba dostupná na základe predplatného. Pre viac informácií kontaktujte svojho predajcu Nissan.
[9] Free services (Nissan on Google Assistant, Driving History & Analysis, Nissan Help & Assistance, Breakdown Assistance, Vehicle Health, Battery Manager - for Electric Vehicles Only) are available free of charge for a period of 7 years, depending on model and/or grade. For more information, please contact your Nissan dealer or [phone number/e-mail address].
Funkcie dostupné v závislosti od verzie, štandardne alebo len ako voliteľná výbava (za príplatok).