Hodnoty spotreby paliva a produkcie emisií sú uvedené v súlade s platnými Európskymi predpismi. Uvedené hodnoty sú v súlade s WLTP. Cyklus WLTP je nový testovací cyklus na zistenie spotreby paliva a produkcie emisií CO2. Porovnávať je možné len hodnoty, ktoré boli testované rovnakou technickou procedúrou. Hodnoty namerané v reálnej premávke sa môžu líšiť v závislosti od poveternostných podmienok, štýlu jazdy, zaťaženia vozidla a dodatočne montovaného príslušenstva. Uvedené motorizácie môžu podliehať obmedzeniam dostupnosti v dôsledku zmien v ponuke motorov Nissan. Skontrolujte si dostupnosť a dátum dodania u predajcu Nissan.
VÝKON
NISSAN 370Z ROADSTER
DÁVKA ADRENALÍNU, KTORÁ VÁS SPÁJA S CESTOU

MOTOR S OBJEMOM 3,7 LITRA A S VÝKONOM 241 KW (328 KONÍ)
LEGENDÁRNY VÝKON
3,7 litrový motor V6 vo vozidle NISSAN 370Z Roadster, ktorý je zväčšený oproti predchádzajúcemu objemu 3,5 litra, má výkon 241 kW (328 koní). Atmosféricky plnený motor ponúka v porovnaní s preplňovaným lepšie zrýchlenie pri nízkych a stredných otáčkach pričom z 0 na 100 km/h je schopný dosiahnuť čas hlboko pod 6 sekúnd. To je čistá radosť – v každom jazyku.


VARIABILNÉ ČASOVANIE VENTILOV (CVTCS)
NISSAN 370Z Roadster je vybavený systémom variabilného časovania ventilov CVTCS (Continuously Variable Valve Timing Control) s variabilným časovaním a zdvihom ventilov (VVEL – Variable Valve Event and Lift). Táto pokročilá technológia umožňuje variabilné časovanie a zdvih ventilov, a tým aj rýchlejšiu reakciu a širšiu krivku priebehu krútiaceho momentu s optimalizovaným využitím paliva a znížením emisií.

MENEJ JE VIAC
Vysoká výkonnosť nie je len o tom, mať vyšší výkon motora. Je to aj o tom, mať nižšiu hmotnosť. Práve preto dali inžinieri firmy NISSAN vozidlu NISSAN 370Z Roadster strechu, kapotu a dvere obložené mimoriadne pevným a ľahkým hliníkom. Aj predný pomocný rám a rám motora sú hliníkové, rovnako ako aj mnoho komponentov zavesenia. Vo vozidle sú použité špičkové materiály najnovších technológií, napríklad hnací hriadeľ z uhlíkových vlákien, ktorý je neuveriteľne pevný a súčasne pomáha rýchlejšej zmene otáčok motora, alebo teleso chladiča z uhlíkových vlákien, ktoré tiež znižuje hmotnosť. Z audiosystému sme skresali až takmer 1,5 kg.

ŠESŤSTUPŇOVÁ MANUÁLNA PREVODOVKA
Táto rýchla manuálna prevodovka je len lístok do sveta vzrušenia a nekonečných úsmevov, – a navyše máte výhody regulácie synchronizácie otáčok – Synchro Rev Control. Týmto systémom sa synchronizujú otáčky pre dokonalé, bleskurýchle podraďovanie. Či už jazdíte po svojej obľúbenej kľukatej ceste, alebo dochádzate každý deň do práce, budete sa cítiť ako profesionálny pretekár.

REGULÁCIA SYNCHRONIZÁCIE OTÁČOK
Regulácia synchronizácie otáčok šesťstupňej manuálnej prevodovky, prvý krát použitá v sériovom vozidle, monitoruje vstupy zo spojky, radiacej páky a údaj o rýchlosti vozidla. Keď preradíte na nižší prevodový stupeň, systém pridá plyn a upraví otáčky motora pre hladké a ultra-rýchle podradenie.

SEDEMSTUPŇOVÁ AUTOMATICKÁ PREVODOVKA
Voliteľná sedemstupňová automatická prevodovka automobilu NISSAN 370Z Roadster vám ponúka široký rozsah prevodov a zníženú spotrebu paliva. Výberom voliteľných režimov si môžete prispôsobiť zážitok z jazdy ako nikdy predtým – a systém podraďovania Downshift Rev Matching zabezpečuje ideálne otáčky motora pri podraďovaní v manuálnom režime.

REŽIMY VOLITEĽNÉ VODIČOM
Zaraďte „D“ pre plynulú jazdu bez námahy a potom už ovládajte prevodovku radiacimi páčkami vždy, keď budú potrebné rýchle zmeny prevodu. Chcete sa viac angažovať? Manuálny režim ponúka radenie rýchlostí pomocou radiacej páky alebo pádlami na volante.
Spotreba paliva - Kombinovaná (WLTP)* (l/100km) |
CO2 produkcia emisií - Kombinovaná (WLTP)* (g/km) |
Max. výkon(kw (k) / min-1) |
Typ paliva |
|
3.7L V6 328 Manual | 12,8 | 289 | 241 (328) / 7000 | Benzín |
3.7L V6 328 Xtronic | 12,2 | 276 | 241 (328) / 7000 | Benzín |
PLATFORMA FRONT-MIDSHIP
PREKONAJTE KAŽDÚ ZÁKRUTU
S ťažiskom motora za prednou nápravou a s prednými kolesami presunutými bližšie k rohom je automobil NISSAN 370Z Roadster skonštruovaný pre ideálnu rovnováhu a ovládanie.

BRZDENIE A OVLÁDANIE
NECH VÁS SPREVÁDZA PREŤAŽENIE
Vďaka vysoko výkonným komponentom automobil NISSAN 370Z Roadster premení brzdenie a ovládanie na čistý umelecký výkon.

DYNAMICKÉ OVLÁDANIE VOZIDLA
Skvelý roadster by nemal len potešiť, mal by aj vzbudzovať sebadôveru. Systém dynamického ovládania vozidla (VDC) vozidla NISSAN 370Z Roadster nepretržite monitoruje otáčky každého kolesa, uhol natočenia volantu, smer vozidla, bočné preťaženie a dokonca aj tlak v brzdovej sústave. Porovnáva údaje s dráhou vozidla a ak zacíti náznak nedotáčavosti alebo pretáčavosti, pribrzdí príslušné kolesá a zníži výkon motora, aby vám pomohol udržať vozidlo v správnom smere.

VYSOKO VÝKONNÉ PNEUMATIKY
Štandardné 18"" pneumatiky Yokohama ADVAN Sport vás držia doslova prilepeného k vozovke, zatiaľ čo voliteľné 19"" pneumatiky Bridgestone Potenza – štandard na modeli Nismo – prinášajú novú úroveň ovládateľnosti a príľnavosti.

19" KOVANÉ DISKY KOLIES Z ĽAHKÝCH ZLIATIN
Voliteľné disky kolies z ľahkých zliatin sú pevnejšie a ľahšie ako bežné zliatinové kolesá. Tým, že komponenty sú ľahšie, znižujú neodpruženú hmotnosť – čo zákonite znamená lepšie jazdné vlastnosti.

PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE PRIEMERU 355 MM
Vyváženie sa netýka len prejazdu zákrut. Zastaviť silný NISSAN 370Z Roadster dokážu jeho doteraz vôbec najväčšie brzdy: Vetrané predné brzdové kotúče priemeru 355 mm so 4-piestikovými brzdovými strmeňmi.

DVOJITÉ LICHOBEŽNÍKOVÉ ZAVESENIE PREDNEJ NÁPRAVY
Odľahčené dvojité lichobežníkové zavesenie prednej nápravy a nezávislé viacprvkové zavesenie zadnej nápravy udržiava kolesá vo vertikálnej polohe pre maximálny kontakt s vozovkou a maximálne vzrušenie pri prejazde zákrutami.