Čo je NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny?

NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny je najmodernejší integrovaný systém pre zvuk, navigáciu a komunikáciu, ktorý pripája váš smartfón, aby zlepšil váš zážitok z jazdy a pomohol minimalizovať rozptýlenia. NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny sa ovláda prostredníctvom veľkej centrálnej obrazovky na prístrojovej doske a ponúka prehrávanie zvuku, navigáciu, výber obľúbených aplikácií do smartfónu a mnoho ďalšieho.

Čo sa zmenilo v porovnaní s aktuálnym systémom NissanConnect?

Nový systém NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny so sedempalcovou farebnou dotykovou obrazovkou obsahuje funkcie, ako je inteligentný jazdný asistent a navigácia, ktoré pomáhajú vodičovi v každej jazdnej situácii. Integrácia aplikácií pre smartfóny zlepšuje celkový zážitok z jazdy a k dispozícii je aj vylepšená funkcia digitálneho zvuku vrátane digitálneho rádiového vysielania (DAB).

Čo ponúkajú pripojené služby?

Nový systém NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny ponúka plnohodnotnú integráciu smartfónov a umožňuje tak prístup k množstvu prichádzajúcich aplikácií zameraných na hudbu, sociálne siete, zábavu a cestovanie. NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny tiež využíva služby Google, ako sú Odoslať do auta (ktorá umožňuje používateľom odosielať navigačné trasy do vozidla cez telefón), a vždy aktuálne informácie o cenách palív, hoteloch, reštauráciách a iných miestach záujmu. NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny tiež zahŕňa rozpoznávanie hlasu, prehrávanie zvuku pomocou Bluetooth a integráciu mobilného telefónu, plus porty Aux-in a USB.

Ako funguje aplikácia NissanConnect?

Pripája váš smartfón k vozidlu, vďaka čomu si môžete aplikácie, funkcie a služby prispôsobiť pre svoje vozidlo Nissan.

Načo sa registrovať do služieb aplikácie pre vozidlo NissanConnect, keď už tieto aplikácie mám v telefóne?

Aplikácie pre vozidlo NissanConnect sú navrhnuté pre vodičov. Aplikácie sa zobrazia na dotykovom displeji vozidla, vďaka čomu bude ich používanie bezpečné a jednoduché. Vďaka tomu si budete môcť bezpečne používať aplikácie aj na cestách a vo vozidle.

Ako zistím, či mám najnovšiu verziu aplikácie NissanConnect?

Ak si chcete skontrolovať, či máte najnovšiu verziu, navštívte obchod iTunes App Store alebo Google Play. Keď bude k dispozícii aktualizácia, automaticky dostanete upozornenie na váš smartfón.

Čo je k dispozícii prostredníctvom webových stránok NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny?

Webové stránky NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny vám umožňujú spravovať vaše aplikácie a upravovať ich odber. Takisto sa na nich nachádzajú Podmienky a ustanovenia a naše Vyhlásenie o ochrane osobných údajov.

Mám telefón Blackberry/Windows. Môžem používať aplikáciu NissanConnect?

Aplikácia NissanConnect je v súčasnosti k dispozícii pre operačné systémy Apple a Android.

Vyžaduje si NissanConnect odber služieb?

Pre vaše vozidlo je k dispozícii dvojročný bezplatný odber služieb NissanConnect. Na aktiváciu je potrebný súhlas vlastníka. Po uplynutí bezplatnej lehoty si odber služieb môžete predĺžiť.

Pre ktoré trhy budú k dispozícii tieto prepojené služby?

Pôjde o väčšinu Európy (Nemecko, Švajčiarsko, Česko, Spojené kráľovstvo, Portugalsko, Španielsko, Írsko, Taliansko, Belgicko, Francúzsko, Luxembursko, Holandsko, Maďarsko, Poľsko, Slovensko, Rakúsko, Cyprus, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Lotyšsko, Litva, Nórsko, Švédsko, Rusko, Albánsko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Chorvátsko, Grécko, Island, Kosovo, Macedónsko, Malta, Moldavsko, Čierna Hora, Rumunsko, Srbsko, Slovinsko, Ukrajina, Bielorusko).


Podporuje aplikácia NissanConnect viaceré telefóny a vodičov?

Áno, môžete spárovať viaceré mobilné zariadenia pomocou technológie Bluetooth®. Pripojenia však budú mať prednosť v poradí, v akom boli telefóny spárované s vozidlom. [*] Poznámka: ak chcete pomocou Bluetooth spárovať telefón Android po tom, čo ste spárovali iPhone, treba najskôr odpojiť kábel USB.

Ako prepojím svoj smartfón so systémom NissanConnect?

Ak pripájate iPhone® k systému NissanConnect vybavenému navigáciou, musíte ho zapojiť pomocou kábla USB. [*] V iných prípadoch pripojte svoj smartfón pomocou technológie Bluetooth®. [*]

Bude sa môj iPhone® nabíjať, kým bude pripojený pomocou kábla?

Áno

Ako zistím, či je môj smartfón kompatibilný s aplikáciou NissanConnect?

Zoznam kompatibilných smartfónov nájdete na webových stránkach Nissan.

Používajú aplikácie NissanConnect dátový plán môjho smartfónu?

Áno, aplikácie NissanConnect využívajú dátový plán vášho smartfónu na prístup k obsahu a službám, ktoré si vyžadujú aplikácie vo vozidle, ktoré využívate. Cena za tieto dáta je účtovaná podľa platného cenníka.

Prečo treba na pripojenie môjho iPhonu používať kábel?

Operačný systém Apple nepodporuje celý rozsah konektivity Bluetooth®.

Na ktoré činnosti treba mať iPhone® pripojený pomocou kábla?

Pripojenie pomocou kábla USB je nevyhnutné, ak chcete používať aplikáciu NissanConnect alebo prehrávať hudbu uloženú na vašom zariadení. [*]

Ak sú v tom istom vozidle dvaja vlastníci s pripojeným smartfónom, koho údaje sa budú v aplikácii NissanConnect zobrazovať?

Ak aplikácia NissanConnect zistí dva smartfóny spárované pomocou technológie Bluetooth®, prednosť bude mať ten telefón, ktorý ste určili ako zariadenie s Bluetooth s vyššou prioritou.


Čo sa stane s aktívnou aplikáciou, keď ju preruší prichádzajúci hovor?

Hovory prichádzajúce pomocou Bluetooth majú prednosť pred akýmkoľvek zdrojom zvuku vrátane aplikácií. Systém sa následne vráti k aplikácii, ktorá bola aktívna pri prijatí prichádzajúceho hovoru.

Je možné využívať viaceré nabíjacie miesta od Google zároveň pomocou služobných požiadaviek?

Nie, systém NissanConnect v súčasnosti umožňuje len jeden služobný hovor naraz.

Ak je systém NissanConnect aktivovaný, je stále možno využívať prehrávanie zvuku?

Áno, ak váš telefón podporuje prehrávanie zvuku pomocou Bluetooth, je možné, že bude fungovať v systéme NissanConnect, ale ovládanie cez vozidlo bude veľmi obmedzené. Používanie aplikácie NissanConnect na prehrávanie vašich obľúbených zvukových aplikácií umožní maximálne využívanie funkcií, zobrazovanie informácií a obalov albumov.

Je náročná na využívanie dát? Neznamená to vysoké náklady na roaming?

Spotreba dát je veľmi podobná prehliadaniu sociálnych médií na smartfóne, a preto budú náklady na dáta podobné v závislosti od mobilného paušálu zákazníka.

Je počet využití služby obmedzený?

V súčasnosti nie. V rámci skúšobného obdobia systému NissanConnect sa ponúka neobmedzené používanie.

Môžem použiť svoje prihlasovacie údaje do služby NissanConnect aj vo vozidle svojho známeho alebo v prenajatom vozidle?

Nie, vaše prihlasovacie údaje slúžia iba na použitie vo vašom vozidle.

Využíva systém NissanConnect minúty hovorov z môjho mobilného paušálu?

Nie, systém NissanConnect nepoužíva minúty hovorov. Dáta namiesto toho prenáša pomocou dátového paušálu 3G od vášho mobilného operátora.


Prečo nie sú služby podporované v mojej oblasti?

Nie všetky služby sú k dispozícii vo všetkých krajinách.

Prečo služby aplikácie NissanConnect občas prestanú fungovať?

Aplikácia NissanConnect si vyžaduje stabilné mobilné pripojenie. Je možné, že idete cez oblasť, v ktorej váš mobilný operátor nemá pre dáta silný signál. Ak je signál slabý, je možné krátkodobé prerušenie pripojenia k internetu, pričom aplikácia NissanConnect nebude fungovať správne.

Zobrazuje sa správa „nepodarilo sa nadviazať dátové pripojenie“. Čo treba robiť?

Vaše vozidlo nenašlo spárovaný telefón. Skontrolujte, či je technológia Bluetooth aktivovaná v telefóne aj vo vozidle a či sú spárované. Ďalšie pokyny nájdete v príručke svojho telefónu alebo vozidla.


Je možné zmeniť si e-mail, ktorý som použil/-a pri registrácii na portál NissanConnect a do účtu NissanConnect?

Áno, e-mail si možno zmeniť v časti Profil portálu You+Nissan.


Nakoľko je systém bezpečný? Nebude vodičov rozptyľovať?

Fungovanie nového systému NissanConnect bude v súlade s najprísnejšími bezpečnostnými predpismi v tejto oblasti. Interný tím odborníkov spoločnosti Nissan navyše overil, či táto technológia spĺňa všetky európske podmienky na podporu bezpečnej prevádzky zákazníkmi.

Fungujú aplikácie, keď je vozidlo v pohybe? Nedochádza k ohrozeniu bezpečnosti?

Funkčnosť je obmedzená, aby sa zabránilo ich nadmernému používaniu, keď je vozidlo v pohybe. Rovnako ako v prípade ladenia rádia alebo používania telefónu je však vodič vždy zodpovedný za to, že má neustále úplný dohľad nad vozidlom.


Je možné zaregistrovať si systém NissanConnect bez vytvorenia účtu?

Systém NissanConnect si vyžaduje registračný proces, aby ste mohli využívať bezplatné služby. Je nutné, aby ste si vytvorili účet.

Ako dlho trvá vytvorenie účtu NissanConnect?

Registrácia je rýchla a jednoduchá. Sú potrebné tri jednoduché kroky: Zaregistrujte sa na webovom portáli NissanConnect a aktivujte bezplatné služby. Prevezmite si aplikáciu NissanConnect a následne pripojte svoj smartfón (Android pomocou Bluetooth, iOS cez USB). Potom si budete môcť upraviť aplikácie a služby podľa vlastného uváženia.

Ako možno vytvoriť a pristupovať k účtu v aplikácii NissanConnect?

Tým správnym miestom je portál NissanConnect. Ak ste na portáli NissanConnect prvýkrát, zobrazí sa výzva na vytvorenie a aktiváciu účtu NissanConnect. Ak chcete mať neskôr prístup k svojmu účtu NissanConnect, prejdite sem: Portál NissanConnect, Moje služby, Nový NissanConnect.

Ktoré informácie sú potrebné na registráciu účtu v NissanConnect?

Na vytvorenie účtu v NissanConnect sa najprv musíte zaregistrovať na portáli NissanConnect pomocou svojho VIN (identifikačného čísla vozidla). Na nastavenie účtu v NissanConnect si musíte vytvoriť používateľské meno a prístupový kód. Tie isté prihlasovacie údaje sa použijú vo vašej aplikácii NissanConnect.

Prečo sa treba registrovať na portáli vlastníkov NissanConnect?

Portál NissanConnect poskytuje vlastníkom jednoduchý prístup k portálu NissanConnect, rôznym službám a funkciám, ktoré sú spojené s vlastníctvom vozidla Nissan.

Ako možno pripojiť smartfón k aplikácii NissanConnect?

Svoj iPhone môžete pripojiť pomocou kábla USB Apple a telefón Android pomocou technológie Bluetooth.

Ktoré telefóny sú kompatibilné s vozidlom vybaveným systémom NissanConnect?

Na hands-free volania pomocou Bluetooth možno pripojiť väčšinu telefónov, ktoré disponujú technológiou Bluetooth. Niektoré telefóny podporujú prehrávanie zvuku pomocou technológie Bluetooth. Aplikáciu NissanConnect môžu využívať len určité telefóny. Zoznam podporovaných telefónov nájdete inde v tomto oddieli Pomoc a podpora. Poznámka: Pre váš telefón nemusia byť k dispozícii všetky služby NissanConnect.

Vyžaduje si registrácia do systému NissanConnect pripojenie smartfónu pomocou kábla?

Iba, ak k systému NissanConnect pripájate iPhone® vybavený navigáciou. V iných prípadoch možno váš smartfón pripojiť pomocou technológie Bluetooth® [*].

Čo sa vyžaduje na využívanie služby Odoslať do auta od Google?

Služby Google poskytuje spoločnosť Google. Služba Odoslať do auta nie je dostupná vo všetkých krajinách. Skontrolujte Google Mapy, kde zistíte, či je služba Odoslať do auta od Google dostupná vo vašej krajine.


Ako funguje aplikácia NissanConnect?

Pripája váš smartfón k vozidlu, vďaka čomu si môžete rozličné aplikácie, funkcie a služby vo vozidle prispôsobiť pre svoj Nissan.

Aké funkcie sú súčasťou systému NissanConnect?

NissanConnect je najmodernejší integrovaný systém pre zvuk, navigáciu[*] a komunikáciu, ktorý pripája váš smartfón, aby zlepšil váš zážitok z jazdy a pomohol minimalizovať rozptýlenia. NissanConnect s aplikáciami pre smartfóny sa ovláda prostredníctvom centrálnej obrazovky na prístrojovej doske a ponúka volania hands-free, prehrávanie zvuku, navigáciu, výber obľúbených aplikácií do smartfónu a mnoho ďalšieho.

Možno používať služby aplikácie NissanConnect počas jazdy?

Áno, všetky aplikácie NissanConnect sú k dispozícii, keď je vozidlo v pohybe, určité funkcie však môžu byť obmedzené, aby sa obmedzovalo rozptyľovanie vodiča. Písanie na klávesnici je napríklad k dispozícii len vtedy, ak vozidlo stojí.

Ktoré aplikácie sú súčasťou aplikácie NissanConnect?

Zoznam aktuálne dostupných aplikácií nájdete v časti „Spravovať moje aplikácie“ webového portálu NissanConnect alebo v aplikácii NissanConnect.

Je potrebné prevziať si určité aplikácie do smartfónu pred tým, než ich možno používať so systémom NissanConnect?

V časti „Spravovať moje aplikácie“ webového portálu NissanConnect a v aplikácii NissanConnect sa zobrazí ikona smartfónu vedľa všetkých aplikácií, ktoré si treba prevziať z obchodu s aplikáciami.

Načo je systém s aplikáciami NissanConnect, keď už mám aplikácie v telefóne?

Aplikácie vášho smartfónu sa zobrazia na displeji vášho vozidla a bude ich možno ovládať pomocou systému NissanConnect, vďaka čomu bude ich používanie jednoduché a bezpečné. A čo je najdôležitejšie, zaistí sa bezproblémová integrácia medzi informáciami získanými z aplikácií smartfónu a z navigačného systému, čo vám umožní veľmi jednoducho si nastaviť cestu.

Ktoré funkcie NissanConnect sú počas jazdy obmedzené?

V súlade s nariadeniami o rozptyľovaní vodičov môžu byť určité funkcie počas jazdy nedostupné. Písanie na klávesnici je napríklad k dispozícii len vtedy, ak vozidlo stojí.

Vytvoril/-a som si účet, keď však skúšam použiť aplikáciu na mobil Nissan, moja e-mailová adresa a heslo nefungujú, aj keď sú určite správne. Čo treba robiť?

Najpravdepodobnejšie je to, že je potrebné dokončiť ďalšie kroky pred tým, než mobilná aplikácia Nissan rozpozná váš e-mail a heslo. Ďalšiu pomoc vám poskytne oddelenie služieb zákazníkom Nissan.