Mám vozidlo Nissan vybavené navigačným systémom. Mám nárok na program Nissan MapCare™?

Pokiaľ nemám nárok na program Nissan MapCare™, ako si možno objednať aktualizáciu máp?

Môžem si systém Nissan MapCare™ aktualizovať sám?

Koľkokrát mám v rámci programu Nissan MapCare™ nárok na aktualizáciu navigačného systému?

Kto ma bude informovať, ak bude v rámci programu Nissan MapCare™ k dispozícii nová aktualizácia?

Slúži program Nissan MapCare™ skutočnému praktickému účelu?

Čo sa stane, ak svoje vozidlo predám?

Kúpil/a som si ojazdené vozidlo so systémom NissanConnect. Ako možno skontrolovať, či sa program Nissan MapCare™ vzťahuje na moje vozidlo?

Ak som zmeškal/-a aktualizáciu v rámci programu Nissan MapCare™, je možné program o rok predĺžiť?