Mám vozidlo Nissan vybavené navigačným systémom. Mám nárok na program Nissan MapCare™?

Program Nissan MapCare™ je dostupný pre celý rad vozidiel Nissan so systémom NissanConnect (okrem modelu Nissan 370Z a úžitkových vozidiel Nissan eNV200 a Nissan Navara) vyrobených po 1. máji 2016 (resp. 1. júni 2016 v prípade modelu Nissan Juke a 1. novembri 2016 v prípade modelu Nissan Navara). Z ponuky sú vylúčené vozidlá vyrobené pred 1. májom 2016 (resp. 1. júnom 2016 v prípade modelu Nissan Juke a 1. novembrom 2016 v prípade modelu Nissan Navara).  

Pokiaľ nemám nárok na program Nissan MapCare™, ako si možno objednať aktualizáciu máp?

Máte nárok na Samostatnú aktualizáciu máp a dve možnosti.
Môžete navštíviť náš webový obchod Nissan, avšak mapu si musíte nainštalovať do navigácie sami. Ide o jednoduchý úkon a pre každý výrobok je k dispozícii návod.
Môžete si ich tiež objednať priamo k predajcovi, ktorý operáciu vykoná za vás.

Môžem si systém Nissan MapCare™ aktualizovať sám?

V rámci programu Nissan MapCare™ vykonáva aktualizáciu predajca. Predajca musí najskôr overiť, či sa na vozidlo vzťahuje program a podľa toho bude postupovať ďalej. Celý úkon je celkom bezplatný.

Koľkokrát mám v rámci programu Nissan MapCare™ nárok na aktualizáciu navigačného systému?

Program Nissan MapCare™ obsahuje najviac tri aktualizácie máp – jednu ročne až do konca štvrtého roku vozidla.

Kto ma bude informovať, ak bude v rámci programu Nissan MapCare™ k dispozícii nová aktualizácia?

Keď bude k dispozícii nová aktualizácia, bude vás kontaktovať váš predajca. Skontrolujte, či ste zaregistrovaní na portáli YOU+ (portál pre zákazníkov spoločnosti Nissan) a či tam máte uvedené všetky kontaktné údaje. Tiež je možné aktívne sa svojho predajcu opýtať, či je pre vaše vozidlo k dispozícii nová aktualizácia.

Slúži program Nissan MapCare™ skutočnému praktickému účelu?

Každý rok sa priemerne zmení 15 % ciest a bodov záujmu. Samostatné aktualizácie máp sú zväčša dosť drahé, spoločnosť Nissan sa o ne na štyri roky postará za vás.

Čo sa stane, ak svoje vozidlo predám?

Nárok na tento program je založený na čísle VIN vozidla. Preto program automaticky prejde na nového majiteľa, čo zvyšuje predajnú cenu vášho vozidla (v rámci 3 aktualizácií máp do konca 4. roka veku vozidla).

Kúpil/a som si ojazdené vozidlo so systémom NissanConnect. Ako možno skontrolovať, či sa program Nissan MapCare™ vzťahuje na moje vozidlo?

Treba sa opýtať svojho predajcu, či má vozidlo s vaším číslom VIN nárok a koľko aktualizácií je k dispozícii. Váš predajca vás  zaradí do systému pre nové aktualizácie.

Ak som zmeškal/-a aktualizáciu v rámci programu Nissan MapCare™, je možné program o rok predĺžiť?

Nie, ak ste zmeškali aktualizáciu máp v určitom roku, pridanie ďalšieho roku nie je možné.